Garone Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag missade en bokstav i ledsamma. Världen går under. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag missade en bokstav i ledsamma. Världen går under. Modsen kanske också missar sina bokstäver :P Det är okej att missa en bokstav ibland. Men när man ska klaga på någon stavning så blir det hela mycket ironiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag missade en bokstav i ledsamma. Världen går under. Modsen kanske också missar sina bokstäver :P Det är okej att missa en bokstav ibland. Men när man ska klaga på någon stavning så blir det hela mycket ironiskt. Nej det gör vi inte. Aldrig. Vi är maskiner som aldrig stavar fel eller skriver fel. Och med det låser jag tråden då den gått helt off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg