Gäst Zakakiro Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Tjena, jag har nyss köpt COD 4 och kör på hardened (har redan skillz efter COD 2) men jag sitter fast på banan efter "all ghilled up" (elr va den heter) å man ska till en helicopter innan tiden tar slut (S.A.S) å givetvis är det sprängfyllt med fiender på hela fältet =( det é skit svårt, behöver några tips om hur jag ska klara det... kan ju inte ba run for it, blir dödad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 spela bra som f*n. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADI432 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Skulle råda dig att bara spela igenom hela patrasket på det lättaste, så det går snabbare, men jag får väl hjälpa dig ändå. Börja med att sätta ut alla claymores vid bilarna, utanför badhuset och staketen. Sen sätter du dig i en av korgarna på pariserhjulet. Skjut på alla som kommer ner från helikoptrarna och sitt kvar. Just det, försök hitta en assault rifle med så du kan skjuta ner de som kommer för nära dig och Cpt.MacMillan Redigerat 8 April 2008 av DofferN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Det bästa är att lägga ut alla claymores runt radiobilarna sen gömmder du dig på gräset bakom dom och skjuter ner alla fiender därifrån. Så gjorde jag och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 sätt claymores där helikoptrarna släpper ner gubbar :P offtopic: finns det nya banor till CoD4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 (redigerat) Jag satte en massa claymores och kastade en massa C4:a på ängen och runt staketen dit fienderna först kommer. Detär bara att vänta tills det är många där, sedan trycker man på avtryckarknappen. När det gäller claymores är det bara att vänta tills någon stackare springer i dem. En taktik som gjorde att jag klarade banan på första försöket på Veteran är att gömma dig vid de radiostyrda bilarna och skjut fienden på håll. hutta snipern, själv använde jag AK-47. Var även noga med att försöka skjuta ner helikopter-snubbarna innan de komemr ner på marken. Redigerat 16 April 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag klarade den på veteran det ganska enkelt när du väl kan det du skall lägga ut claymores vid bilarna utanför badhuset sen skall du lägga dig bakom alla radiobilarna i gräset sen är det bara att skjuta alla som kommer vid radiobilarna hoppas du lyckas:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.