Hoppa till innehåll

Uppdrag I Gta Sa


Cryo
 Dela

Rekommendera inlägg

Var ett tag sen jag va inne på den här sidan.

Det är en sak jag undrat över ett tag nu och som jag vill ha svar på.

 

När jag klarade Gta Sa första gången så hade jag (om minnet inte sviker mig) klarat 157 uppdrag enligt Stats.

Jag tröttnade på att bara springa runt och bestämde mig för att börja om.. Denna gången helt utan att fuska..

Nu har jag klarat sista uppdraget "End Of The Line" igen och har "bara" klarat 102 uppdrag enligt Stats (Zeros uppdrag klarade)

 

Så nu till frågan, Kan jag ha missat något? Ni som har klarat spelet till 70% eller mer och gjort alla uppdrag, Hur många uppdrag står det att ni har gjort?

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ett tag sen jag va inne på den här sidan.

Det är en sak jag undrat över ett tag nu och som jag vill ha svar på.

 

När jag klarade Gta Sa första gången så hade jag (om minnet inte sviker mig) klarat 157 uppdrag enligt Stats.

Jag tröttnade på att bara springa runt och bestämde mig för att börja om.. Denna gången helt utan att fuska..

Nu har jag klarat sista uppdraget "End Of The Line" igen och har "bara" klarat 102 uppdrag enligt Stats (Zeros uppdrag klarade)

 

Så nu till frågan, Kan jag ha missat något? Ni som har klarat spelet till 70% eller mer och gjort alla uppdrag, Hur många uppdrag står det att ni har gjort?

 

Tack på förhand

Om man föjer storyn och klarar alla dess uppdrag så har man gjort 104st med ''End Of The Line'', som är det sista. Sen finns det massor av sidemissions runt om i SA såsom Wang's Autos Race Tournament 1,2,3,4,5,6, 8-Track, Bloodring, Driving school, Vigilant, Dirt bike m.f. Du hade antagligen gjort några sidemission uppdrag första gången.

Det är uppenbarligen flera av dessa sidemissions du gjorde första gången du klarade spelet. ;)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah.. Tack så mycket för svaret!

Kändes helt konstigt när det var så "lite" uppdrag..

Nemas problemas.

 

Bara att leta runt efter sidemissions i staden. Bara att gå in på någon gtasida eller google efter en karta som visar alla sidemissions.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...