Maenster Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Vilka Pkmn va era Starters på Mystery dungeon? Mina va Pikachu och Skölpaddan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Mina va Squirtle och Charmander ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 pikachu och mudkip ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag fuskade så att jag blev Torchick och min partner var Pikachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Mudkip och Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag har klarat spelet flera gånger (inkl mewtwo, latios & latias mm...) och börjat om alla gånger :bah: Men kan säga alla ;) Cyndaquil & Mudkip, Charmander & Pikachu, Psyduck & Pikacu och nu har jag Cubone & Squirtle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Mudkip och pikachu:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Cyndaquil & Mudkip ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 mudkip & pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Snackar ni om gamla eller nya? o_o På Mystery dungeon Blue fuskade jag så jag blev Pikachu, partner Charmander. Mystery Dungeon Explorers of Time: Fuskade jag så jag blev Piplup (Blev annars Cyndaquil) och partner Torchic. Explorers of Time är MYCKET roligare ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Waaah, jag ville vara Piplup men jag försökte 30 gånger och fick inte rätt frågor så jag blev Torchic tillslut. :( Fast min partner är Piplup. I Explorers of Time då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Waaah, jag ville vara Piplup men jag försökte 30 gånger och fick inte rätt frågor så jag blev Torchic tillslut. :( Fast min partner är Piplup. I Explorers of Time då. Så kan det gå.. Iallafall så var mina Mudkip och Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg