hur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(
Sonic Adenture 2
är det spelet bra?
Ja! men kan ingen hjälpa mig!!? :(
Knuckles Vatten grej. I AQuatic mine.
Simma ner i den "Caution" med en fjäder i. åk inte på den utan simma in i hålet. När du kammot till slutet av tunneln så är den där.
Rogue:
Använd Mystic melodi på den där bruna grejen i securty hall. Gå upp för trappan och sparka sönder metall boxerna med de där skorna man får i Mad space
det spelet finns som player´s choice :Phur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(
Har den kommit på Players Choise i Sverige?
Jaaaaaaaaaahhhh åh suck
Kan man köra ensam i adventuremode Sonic Heroes?
vad är players choisce eller hur det stavas?(Xbox_suger @ 20/03-2004 12:17:25)hur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(
det spelet finns som player´s choice :P
det spelet finns la som player´s choicehur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(
hur får man mystic melody med rouge och ancient light med shadow?
jag har gjort som man ska göra för att få vatten saken men vi hittar inte vatten saken. :(
jag vet itte exaxt var, men nånstans finns den där vattensaken, leta vidare bara!
Jo aldra längst injag har gjort som man ska göra för att få vatten saken men vi hittar inte vatten saken. :(