💬
Logga in
Fuska.se

Sonic Adenture 2

13 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

hur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(

Nivå 3 · Lärling

är det spelet bra?

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

Ja! men kan ingen hjälpa mig!!? :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Knuckles Vatten grej. I AQuatic mine.

Simma ner i den "Caution" med en fjäder i. åk inte på den utan simma in i hålet. När du kammot till slutet av tunneln så är den där.

Rogue:

Använd Mystic melodi på den där bruna grejen i securty hall. Gå upp för trappan och sparka sönder metall boxerna med de där skorna man får i Mad space

20 Mar 2004

hur får man ancient light med shadow och med knuckles den dära vatten saken och med rouge någon sak så att man hittar items! :(

det spelet finns som player´s choice :P
Nivå 4 · Lärling

Har den kommit på Players Choise i Sverige?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jaaaaaaaaaahhhh åh suck

22 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

Kan man köra ensam i adventuremode Sonic Heroes?

23 Mar 2004
Nivå 3 · Lärling
(Xbox_suger @ 20/03-2004 12:17:25)

det spelet finns som player´s choice :P

vad är players choisce eller hur det stavas?

det spelet finns la som player´s choice
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #11

hur får man mystic melody med rouge och ancient light med shadow?

26 Mar 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

jag har gjort som man ska göra för att få vatten saken men vi hittar inte vatten saken. :(

Nivå 5 · Fuskare

jag vet itte exaxt var, men nånstans finns den där vattensaken, leta vidare bara!

Nivå 11 · Veteranfuskare

jag har gjort som man ska göra för att få vatten saken men vi hittar inte vatten saken. :(

Jo aldra längst in

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in