Jag behöver en helt ny kontroll till mitt Gamecube, finns det fortfarande att köpa och isåfall vart?
Min allra första har typ "gått sönder" :visslar: tappat i golvet ett antal ggr.
Undrar vart man kan köpa en kontroll och hur mycket det kan kosta?
Jag behöver en helt ny kontroll till mitt Gamecube, finns det fortfarande att köpa och isåfall vart?
Min allra första har typ "gått sönder" :visslar: tappat i golvet ett antal ggr.
Undrar vart man kan köpa en kontroll och hur mycket det kan kosta?
Det finns typ några tror jag på EB-Games.
typ begangnade och trådlösa.
Kanske ska man köpa det till sin wii
↗ till inläggetJA.....Det har jag gjort.Kanske ska man köpa det till sin wii
Tack för infon ska snart gå och köpa en ny B)
Ja man kan köpa kontroller
↗ till inläggetLäs de tidigare inläggen inann du postar ett nytt -.-Ja man kan köpa kontroller
Kolla blocket eller tradera eller dina lokala spelaffärer. Fråga i disken efter begagnade kontroller.
finns det en affär som heter"pelimies" i swe?
i fin finns det och där säljer dom
kolla antingen på blocket/tradera eller gå till game/EB games och fråga dom som jobbar där.
trådlösa kontroller är svindyra
↗ till inläggetTycker inte jag ? Trådlösa kontroller har gått ner rejält i pris enligt mej. En trådlös Xbox kontroll (ny för typ 3-4 år sedan) kostade runt 500:- nu ligger de på runt 200 - 300:-kolla antingen på blocket/tradera eller gå till game/EB games och fråga dom som jobbar där.
trådlösa kontroller är svindyra
Jag har hört att Nintendo ska börja tillverka helvita GameCube-kontroller exklusiva för Wii.
↗ till inläggetDu menar möjligtvis inte de nya Wii Controller Classic ?Jag har hört att Nintendo ska börja tillverka helvita GameCube-kontroller exklusiva för Wii.
http://wiimedia.gamespy.com/wii/image/arti...18030321009.jpg
Eller kanske denna ?
http://www.game-addicts.com/wp-content/upl...-controller.jpg
Nej, inte Classic Controller, utan en GameCube kontroll. Jag läste det i LEVEL.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in