💬
Logga in
Fuska.se

Kört Fast I Oblivion

9 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsa.. jag har ett ganska jobbigt problem. Jag gar blivit listener i darkbrotherhood (högsta ranken) och nu så hatar alla invånare i alla städer mej så jag kan inte prata med dom.. ganska jobbigt specielt när jag ska sälja saker.. finns det någonting att göra?? typ hoppa ur darkbrotherhood??

HJÄLP!

23 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hejsa.. jag har ett ganska jobbigt problem. Jag gar blivit listener i darkbrotherhood (högsta ranken) och nu så hatar alla invånare i alla städer mej så jag kan inte prata med dom.. ganska jobbigt specielt när jag ska sälja saker.. finns det någonting att göra?? typ hoppa ur darkbrotherhood??

HJÄLP!

Sluta göra thieves guild och dark brotherhood uppdragen ett tag och gör alla andra uppdrga så din fame mätare stiger.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

fame mätare?? tack :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

fame mätare?? tack :D

Om du kollar på dina stats så har du två mätare där. En fame och en infamy. Ju högre fame mätaren är över infame desto mer gillar folk dig.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hmm.. Det kan inte vara så att du är vampyr? Om du inte druckit blod ett tag och du är vampyr så kommer folk avsky dig.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

jo jag är vampyr... de kanske är de :D ska kolla nu.. tack för allt! :thanks:

nu kan jag snacka med folk igen :D (felet var att ja inte druckit blod)

nu har jag en annan fråga.. går de att göra så att man inte är en vampyr länger?? i sådana fall hur?

Nivå 3 · Lärling

A det går att bli av med vampyrismen. Du ska gå till kungen i skingrad och snacka med honom också säger han att du ska söka upp en häxa som bor i Draklowe. Sen ska du hämta en massa grejer till henne. Sen e det klart :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

tackar tackar :D :D

24 May 2008
Nivå 1 · Novis

du kanse ska titta om du är vampyr :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Exakt vad jag svarade och vilket var vad han gjorde. Du kanske borde titta efter lite innan du postar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in