💬
Logga in
Fuska.se

Super Smash Brawl Release Datum! Säker Källa!

50 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Nu har vi release datumet!! kolla i texten här eller bläddra ner!! http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/2...edule_7920.html Det kommer den 27 juni! :D

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

hoppas att det gäller... nintendo värkar tycka om att dissa oss

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

hoppas att det gäller... nintendo värkar tycka om att dissa oss

Blir kanske nån försening men får hoppas att det kommer tidigare! :D
26 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

27 juni :D Det är ju rätt snart, endå.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Oh! Niice, det kanske man ska köpa då ^^

Nivå 6 · Fuskare

WOOOHOOOOO ska köpa!!

Nivå 6 · Fuskare

Va bra då

Bästa spelet till Wii, lätt!

Nivå 1 · Novis

Hoppas det inte är en fake.

Typ 1 vecka efter min födelsedag. ;D

Nivå 12 · Mästerfuskare

Säg inte att det är det bästa spelet till wii :<

Har redan tröttnat efter 2 veckor.

Nivå 5 · Fuskare

Jag har haft det i 2 veckor ungefär också, har inte tröttnat än. :3

Nivå 0 · Nykomling

27 juni vad bra det är min födelsedag

Nivå 5 · Fuskare

Haha säkra födelsepresenten ju! ^^ om det ändå vore så lätt.. pappa fyller år imorgon och jag vet inte vad jag ska ge än..

Nivå 0 · Nykomling

Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se..

27 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se..

Skojar du? <_<
Nivå 5 · Fuskare

Det är ju rätt dyrt ;) känner man att det inte riktigt är sin grej så ska man ju vara säker på om man vill lägga ut pengarna ^^

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skojar du? <_<

Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel?
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skojar du? <_<

Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel?

Och sen ska man inte överreagera :).
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skojar du? <_<

Jag har inte överreagerat heller, är bara less på alla som tror deras åsikt automatiskt blir officiell.
28 Apr 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skojar du? <_<

Man behöver inte lägga sig i. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in