jag har gjort en druid som är feral men när jag är lvl 40 hade jag tänkt specca om till balance vad tycker ni, vilken är roligas och lättast elr vad man ska säga jag ka va den här classen till lvl 70 så rösta nu
Feral Eller Balance ?
Roligast som balance MOONKIN FTW!
↗ till inläggetRoligast som balance MOONKIN FTW!
Om du ska köra moonkin i 70 så måste du vara bra gearad.
Feral all the way tbh. Balance är rätt kasst i 70 om jag ska vara ärlig.
↗ till inläggetFeral all the way tbh. Balance är rätt kasst i 70 om jag ska vara ärlig.
Det kan vara bra om du är jävligt bra gearad för det.
Aldrig kört Balance, dock verkar de sjukt kul!
Jag skulle satsa på Balance iaf^^
FERAL FTW!!!!!
Jag har en druid som jag har levlat i Moonkin samt Feral.
Ska du gå efter effektiviteten ska du välja Feral. Dock måste detta nog vara den absolut tråkigaste speccen som finns. Man använder max 3 knappar under hela tiden man levlar.
Jag tyckte Balance var roligare än Feral.
↗ till inlägget↗ till inläggetFeral all the way tbh. Balance är rätt kasst i 70 om jag ska vara ärlig.
Det kan vara bra om du är jävligt bra gearad för det.
Det är inte lätt att bli bra gearad om ingen vill ha en.
Feral tills du har bra gear (T4 typ)
Men moonkins är väll inte så kassa som twinks ;) Men alla hatar att dom står och spammar moonfire hela tiden :)
Moonfire spam kostar mycket mana och gör inte särskilt mycket damage.
Enda grejen med moonfire är att den är instant å gör dmg over time. I moonkin form har man väldigt mycke armor har jag hört, vilket skulle göra den till en bra flag carrier i WSG
Ja, de har väldigt mycket armor.
400% armor contribution om jag inte minns fel :S
Balance är helt j*vla värdelöst. Jag behöver inte sätta dig ett "imo" för att dom suger verkligen. fyfan.
↗ till inläggetUtveckla tack. Är det för rogues inte kan göra någon skada på dom :>?Balance är helt j*vla värdelöst. Jag behöver inte sätta dig ett "imo" för att dom suger verkligen. fyfan.
↗ till inläggetDe är en sämre version av en mage typ.↗ till inläggetUtveckla tack. Är det för rogues inte kan göra någon skada på dom :>?Balance är helt j*vla värdelöst. Jag behöver inte sätta dig ett "imo" för att dom suger verkligen. fyfan.
och boomkins är som critters för rogues =)
Boomkins kan vara svåra för rogues, beror på dennes gear.
En boomkin är väldigt 'vänlig' mot casters pga dens aura.
En bra stunnande rogue kan lätt ta en boomkin, om man är snabb med kicks och stuns så får nog inte boomkinen ut en enda sak, kanske cp träd eller insect swarm och en moonfire.