Är det någon som har märkt att vissa av skådespelarna i filmen Beouwolf ser datagjorda ut?
Kolla noga :)
Är det någon som har märkt att vissa av skådespelarna i filmen Beouwolf ser datagjorda ut?
Kolla noga :)
Asså inte för att vara så, men vet du inte att filmen är datagjord? :D
↗ till inlägget:lol:Asså inte för att vara så, men vet du inte att filmen är datagjord? :D
Det kan ju vara en av anledningarna ^^ ?
Nej visste faktist inte det Tack för upplysningen :D
Märkte? Hehe, jag såg inget som såg mänskligt ut i de Shrek liknande figurerna.
Som sagt, det är meningen att de ska vara datagjorda.
För övrigt tycker jag Beowulf är bland de värsta skräp jag någonsin sett.
↗ till inläggetMärkte? Hehe, jag såg inget som såg mänskligt ut i de Shrek liknande figurerna.
w0rd
EDIT:TranceFixi0n,You Fail!
↗ till inläggetså sant riktigt dryg och titta färdigt påMärkte? Hehe, jag såg inget som såg mänskligt ut i de Shrek liknande figurerna.
En polare's lillebror svimmade när han såg scenen där Grendel slet en soldat i två delar och "drack" innanmätet.
Den är inte så farlig på den delen, snarare halvtaskigt skådespeleri, kass story, dålig "hjälte" samt den hemska datagjorda stil de använde när de gjorde den.
jag började nästan gapflabba när jag såg reklamen :lol:
Ser riktigt dålig ut, men Angelina Jolie e ju med :P
↗ till inläggetJa den saknar det där lilla extra ;)Den är inte så farlig på den delen, snarare halvtaskigt skådespeleri, kass story, dålig "hjälte" samt den hemska datagjorda stil de använde när de gjorde den.
¨De e ju grejen lol! :D
Jag har sett den 2 ggr den mest orealistiska scenen är nog när beowulf slåss emot draken haha :D
Lol har inte sett den men visste ändå att det var datagjort :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in