:visslar:Kan mariokart bli bättre, ja det är klart det kan bli bättre men på vilket sätt?
Kan Mario Kart Bli Bättre ?
..... Jag tycker inte Mario kart kunde blivit bättre
↗ till inläggetMer banor/cuper skulle aldrig vara fel........ Jag tycker inte Mario kart kunde blivit bättre
Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)
att man ska kunna köra battlemode ensam, å inte ha med en massa botar. mycket roligare att vara tex 4 pers och alla tjänar sina egna poäng.. som n64
↗ till inläggetTycker mängden karaktärer är perfekt. >:3Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)
↗ till inlägget↗ till inläggetTycker mängden karaktärer är perfekt. >:3Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)
jag håller med! tror jag ^^. fast fler banor hade varit superkul
↗ till inlägget↗ till inläggetTycker mängden karaktärer är perfekt. >:3Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)
jag håller med! tror jag ^^. fast fler banor hade varit superkul
Finns ju bara 8 cuper nu, skulle det ligga runt 15-20 skulle det varit perfekt.
Off-Topic: Ska vi ta en match, Bplay?
Ja det kan vi nog! Om du ser detta så ikväll?
Nja lite fler karaktärer kunde dom haft kanske 3 fler
↗ till inläggetNja, får försöke när båda är Online, skriv i min GB när du är Online så blir kör vi...Ja det kan vi nog! Om du ser detta så ikväll?
absolut!
Jag har inte Mario Kart Wii
Jag tycker att Mario Kart Wii kunde blivit lite lite lite bättre!(Typ, 10 kupper och 30 karraktärer skulle inte skada ju :cool: )
↗ till inläggetTycker jag oxå, det är för lite cuper <_<Jag tycker att Mario Kart Wii kunde blivit lite lite lite bättre!(Typ, 10 kupper och 30 karraktärer skulle inte skada ju :cool: )
Jag tycker att 8 kupper räcker.
Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer.
↗ till inläggetHåller innte me. Vissa av dom gamla banorna från MKDS och MKDD saknas enligt mig, typ Waluigi Pinball, Wario Colosseum, Dino Jungle, Yoshi Circuit. :/Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer.
↗ till inlägget50% av alla Banor är Gamla Favoriter varför byta ut dom ?Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer.
Det är jätte Roligt de gamla banorna !
Tycker det är Tillräckligt mycket cuper och banor .....
Om det hade varit fler så skulle det typ vara skit många cuper och det är ju inte roligt >.<
Fler banor. Blir oftast långtråkigt om man börjar på 50cc sedan går upp till 100cc och måste köra alla igen.
Men spelet är så roligt så att dte knappt blir långtråkigt. (;