NightMaker Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Shoo. Jag spelar på frostmane och behöver hjälp med att skaffa 2h epic svärdet Från ZF Har Sang'thraze the deflector men behöver hjälp med att fixa den andra Så jag undrar om någon kan hjälpa mig Redigerat 3 Maj 2008 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 fixa inte epic svärdet-.- vänta tills 51 och fixa AV polearmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Juste, hade svärdet på 50 å på 51 fixa jag AV polearm. Fy f*n vilken skillnad de va. Jag fixade bara svärdet för att de var epic + att jag hade en polare som hjälpte mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hur får man den för honor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hur får man den för honor?Nej, det är bara ett quest i AV man ska vinna, men spelar du horde eller alliance?, själv spelar jag horde som bloodelf paladin på samma server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hur får man den för honor?Nej, det är bara ett quest i AV man ska vinna, men spelar du horde eller alliance?, själv spelar jag horde som bloodelf paladin på samma server Vilken sorts quest? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Du hämtar questet från alliance eller hordes bas i alterac mountains, det går egentligen ut på att döda ledaren i av men det räcker att bara vinna den matchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Du hämtar questet från alliance eller hordes bas i alterac mountains, det går egentligen ut på att döda ledaren i av men det räcker att bara vinna den matchen.Ok, Men kan någon linka en hemsida och visa den? Redigerat 4 Maj 2008 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 www.thottbot.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 gick på nån sekund Hordeversionen: http://www.wowhead.com/?quest=8272 AllianceVersionen: http://www.wowhead.com/?quest=8271 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg