💬
Logga in
Fuska.se

Cd-rom Verkar Iten Känna Av? :s

11 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Ska psela ett gammalt spel som heter diablo 2, körde de för länge sen, tänkte testa igen...men installtionen går perfekt, inget fel alls, sedan nrä ja gska sätta i gång spelet så står det såhär:CD-ROM drive error.

Diablo 2 was unable to detect a disc in your CD-ROM drive.

Please make sure your diablo 2 play disc is in your CD-ROM drive, teh click "retry".

jag har 2 CD-ROM drivers, elr vad m nska säga(?), sendan när jag stoppar in skivan i den adnra så står det:

game.exe - ingen disk

Det finns ingen disk i enheten. Sätt in en disk i enhet D:.

Vad är det för fel?, spelet har funkar förr på denna dartor.. :S

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag skulle gissa att du med din förärliga gramatik har avlivat cd-skivan när du installerade spelet.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jag skulle gissa att du med din förärliga gramatik har avlivat cd-skivan när du installerade spelet.

roligt roligt :zzz:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bara för att det är internet behöver man inte skriva så man knappt kan läsa det ;)

Hursomhelst låter det som att du har en illegal kopia av Diablo 2. Något annat tror jag inte det kan vara om alla dina andra spel funkar.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Bara för att det är internet behöver man inte skriva så man knappt kan läsa det ;)

Hursomhelst låter det som att du har en illegal kopia av Diablo 2. Något annat tror jag inte det kan vara om alla dina andra spel funkar.

Har köpt den i affär...LAGLIGT.. :S

Nivå 4 · Lärling

du kanske köpte en pirat kopia?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

du kanske köpte en pirat kopia?

nej.. :o ... helt ny, inte öppnad ... JUSTE, när den inte funakde på denna dartor så testade jag på laptopen..då gick det :S

Nivå 7 · Fuskare

kan hända ibland. testa att installera om.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Nope..händer likadant :(

Senast ändrad:

13 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ska psela ett gammalt spel som heter diablo 2, körde de för länge sen, tänkte testa igen...men installtionen går perfekt, inget fel alls, sedan nrä ja gska sätta i gång spelet så står det såhär:CD-ROM drive error.

Diablo 2 was unable to detect a disc in your CD-ROM drive.

Please make sure your diablo 2 play disc is in your CD-ROM drive, teh click "retry".

jag har 2 CD-ROM drivers, elr vad m nska säga(?), sendan när jag stoppar in skivan i den adnra så står det:

game.exe - ingen disk

Det finns ingen disk i enheten. Sätt in en disk i enhet D:.

Vad är det för fel?, spelet har funkar förr på denna dartor.. :S

händer samma för mig har installerat om flera gånger funkar ej -.-
Nivå 6 · Fuskare

först köp en ny dator, sen köper du ett nytt diablo II, sen installerar du det... funkar det inte så kör du plan B: spela ett annat spel.

Har samma fel fast med SimCity 3000...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in