Johaan1995 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Hej! har du kök och badrum kan du juh läsa (i ett papper i frodralet) om att det kommer ett nytt sims till hösten, där man kan bo i lägenheter. Men vet nån NÄR på hösten NÄR vilken månad?! Jag vill veta! :blink: Och en annan fråga: Har du året runt? vart är önske brunnen? Jag blir galen! :( -- Mvh Johaan -- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tror att de kommer ut när The Sims 3 kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johaan1995 Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja men 3an kommer juh ut i April. Och Lägenheterna kommer till hösten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 det kan ju vara en expension ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 För att få önskebrunn ska du ha en jätte bra trädgård och sedan klicka på någon i trädgårdsklubben och "Bäger inspektion av trädgårdsklubben". Du måste bli medlem först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johaan1995 Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 För att få önskebrunn ska du ha en jätte bra trädgård och sedan klicka på någon i trädgårdsklubben och "Bäger inspektion av trädgårdsklubben". Du måste bli medlem först. Ok! tack! då vet jag! super Snällt! evigt tacksam!!! :rolleyes: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 men ush lägenheter måste vara jobbigt för ju fler våningar destu jobbigare är det att hålla koll. visserligen kul med så nära grannar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Man kanske kan styra en familj itaget tex först en familj sedan en annan och dom andra du inte styr kanske spelat stoppas Jag vet inte men jag tror Redigerat 25 Maj 2008 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johaan1995 Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Hej igen! Jag såg på "www.thesims2.se" att "Livet i lägenhet" kommer till sommaren och det gör också "ikea prylpaket"!!!! YAHOO! --Mvh Johaan-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Ikeaprylar har ju redan kommit. Iaf vad jag tror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felicia11 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag läste att Lägenheter kommer nångång i augusti och jag längtar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sims2girl Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 [/color]The sims 3 kommer i April 2009 och The sims 2 livet i lägenhet kommer 22 Agusti och IKEA-prylpaketet kommer IMORGON!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg