💬
Logga in
Fuska.se

.2 Enkla Frågor Om Gta Iv.

11 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

TJA!

1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor.

2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det?

Senast ändrad:

7 May 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

TJA!

1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor.

2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det?

ungefär 60-65 % hade jag nör jag kunde köpa alla vapnen.

Nivå 0 · Nykomling

man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten

och trycker på "LB"så tar han pengarna

10 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

När kan man köpa Rocket Launcher?

Nivå 2 · Novis

rocket launcher är sista vapnet du får tillgång till i affärerna. efter uppdraget Babysitting blir det tillgängligt, och det får du av Derrick McReary.

Nivå 5 · Fuskare

Japp, vid ungefär 40-45% skulle jag tro att man får RPG (Rocket Launcher). Och då kan du köpa alla vapen.

Någon som vet vad/vem Assassin är? Det står på min karta, har precis börjat jobba för Phil Bell.

Nivå 2 · Novis

nej jag hade inte fått den vid 45% och då hade jag bara gjort storylinen. men helt säkert är det att du får den vid uppdraget Babysitting.

Nivå 5 · Fuskare

Ja, då får man den, det vet jag med, men när jag gjorde den så hade jag klarat ungefär 45% eller nåt sånt. Men beror ju på NÄR man gör uppdraget.

Nivå 6 · Fuskare

@NooB

Assassin uppdragen får man av en snubbe som går under namnet "Fixer", tror aldrig man får träffa honom, och du kan göra hur många uppdrag som helst åt honom för pengar och vapen/body armor

Senast ändrad:

31 Jul 2012
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten

och trycker på "LB"så tar han pengarna

hur gör man de på en dator då? vet du de? :D

1 Aug 2012
Nivå 2 · Novis

Då tråden är död tror jag ingen kommer att svara. 4års bump.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Onödig bump, låses.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.