Tjenare
Det är något fel på min touchscreen om man nuddar med syulusen på ett ställe så flyttar man te.x kortet 2 cm därifrån ?
Vad kan vara felet ?
Tjenare
Det är något fel på min touchscreen om man nuddar med syulusen på ett ställe så flyttar man te.x kortet 2 cm därifrån ?
Vad kan vara felet ?
kalibrera (eller vad det heter) skärmen i huvudmenyn ;)
Asså har läst manualen för kalibrering men fattar fortfarande inte det där. =P
Du ska trycka i den lilla rutan som dyker upp på skärmen. Den flyttar på sig när du rör den och när det har hänt tre gånger så ska din skärm vara kalibrerad.
Svårare än så är det inte. ;)
och om du inte grejar de.....www.nintendo.se så kan dem idiot förklara de för dig
Freakat, men ok ska försöka. Är det fel på DSet eller mej, för det funkar fortfarande inte.
lämna in det på raparation
↗ till inläggetBeror på vart han lämnar in den. På vissa affärer kan man lika gärna köpa en ny, för att det är så dyrt. OCh p vissa är det gratis.lämna in det på raparation
↗ till inläggetOm det är ett DS Phat så lär det inte vara dyr att byta ut den om den inte är gratis. Ett begagnat Phat kostar typ 500 max.↗ till inläggetBeror på vart han lämnar in den. På vissa affärer kan man lika gärna köpa en ny, för att det är så dyrt. OCh p vissa är det gratis.lämna in det på raparation
vad är phat?
↗ till inläggetkanske han menar originalet(A.K.A fat DS )vad är phat?
Vi får se vad jag hittar på. Har inte spelat på ett tag, men jag tror jag lämnar in det. Tack för svar !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in