jag e skit kär i en tjej som rubriken lyder, men hon e ihop me min polare. jag vet inte vad jag ska gjöra.
har ni ngn ide elr ska jag bara låta det va som det e?
jag e skit kär i en tjej som rubriken lyder, men hon e ihop me min polare. jag vet inte vad jag ska gjöra.
har ni ngn ide elr ska jag bara låta det va som det e?
skit i henne, du är 11 år
Hoppa hopprep kanske?
Du sa ju själv att hon är ihop med din polare. Lägg ner det.
..dessutom är du bara 11.
Om hon redan är ihop med din polare är det ju inte så mycket som du kan göra.
och som alla andra redan har sakt du är bara 11 :)
va e det me att jag e 11??? hon e 11 me
Ja, Men det dom menar är att du är 11..Satsa på plugget istället, Det kmr fler tjejer..Och du kan endå inget göra om din polare redan e tsm med henne.
jag hatar plugget, jag satsar på sport, kompisar o sånt
satsa på plugget lite mer, jag vet att det är tråkigt men det lönar sig nog i framtiden ska du se. btw vad hade du tänkt att vi skulle ge dig för svar? att du ska få honom att dumpa hon du är kär i?
inte direkt, men nu har jag tänkt o jag har bestämt mig... jag håller koll på dom o snackar med min kompis (killen) och om ngn gör slut slår jag till på chans.
Good luck have fun (Y) antar jag....
↗ till inläggetjag hatar plugget, jag satsar på sport, kompisar o sånt
Ja satsa på plugget nu du kommer verkligen ångra dig när du är äldre om du inte har gjort det :)
↗ till inläggetdå kommer dem tro att hon du är kär i är en hora eftersom hon bytte så snabbt ( fast chansen är ju större att hon säger nej )inte direkt, men nu har jag tänkt o jag har bestämt mig... jag håller koll på dom o snackar med min kompis (killen) och om ngn gör slut slår jag till på chans.
Förhållanden när man är 11 håller aldrig. Det är bara att vänta tills de gör slut och försöka på nytt ;)
↗ till inläggetFörhållanden när man är 11 håller aldrig. Det är bara att vänta tills de gör slut och försöka på nytt ;)
↗ till inläggetHellre ha lite tråkigt nu än resten av livet för att man inte pluggade någonting och aldrig blev något.↗ till inläggetjag hatar plugget, jag satsar på sport, kompisar o sånt
Ja satsa på plugget nu du kommer verkligen ångra dig när du är äldre om du inte har gjort det :)
Säger till en 11:åring att satsa på plugget haha det kan han väll göra när han blir lite äldre det låter ju som han e 16år eller nått sånt!
Men om han skiter i skolan nu lär han få det svårt när han blir äldre...
skiter han i skolan a det kanske inte är så bra!
ok, jag ska satsa mer på skolan nu
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in