💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mkt Har Ni Klarat ( I Procent)

53 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Ja, hur mkt har ni klarat av spelet, själv har man klarat ca 77 %

Nivå 5 · Fuskare

Jag har bara klarat ungefär 50%, jag har spelat i ungefär 30 timmar. Men jag kör typ bara uppdrag, har dock kört runt och "lekt" lite! ;)

Nivå 3 · Lärling

70% spelade ut storyn på 30 timmar

Nu har jag spelat 45 timmar B)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har bara klarat 20-30% men har inte kört så mycket, sen när jag kör brukar jag bara åka runt med bil och sånna saker.

Nivå 5 · Fuskare

Vet nån var motorcykelaffären är? Jag hade faktiskt bara klarat 49,88%! :P Nu är jag på uppdraget där jag ska döda Ray tror jag. Jag ska möta han och Phil Bell på ett ställe.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Typ 80-nånting procent.

11 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

bar ser man hur många procent man har kört?

Nivå 2 · Novis

Pause > Stats (eller något sånt) > Så kommer det rulltext hur många procent man klarat det.

SJälv har jag 99% Fuskat såklart ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Pause > Stats (eller något sånt) > Så kommer det rulltext hur många procent man klarat det.

SJälv har jag 99% Fuskat såklart ;)

Mm, Pause > Stats och sen står det högst upp.

Jag har klarat till lite mer än 50% utan fusk. Men idag gjorde jag en ny fil (pallade inte den andra, gjorde fel, dödade Dwayne istället för X )med fusk :P Skitkul med bilarna, man kan ju bara spamma upp samma bil på samma ställe i olika färger, skitsmidigt :D

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Typ 35-40% nu. Lirade lite med min kompis idag.

13 May 2008
Nivå 1 · Novis

Jag har bara klarat drygt 15 % (om jag inte minns fel nu), men jag har inte spelat så mycket, så.... :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

81 %

Nivå 10 · Veteranfuskare

87.25 är jag på nu.

Nivå 8 · Veteranfuskare

40-45% nu.

Börjar lira lite mer seriöst nu.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

90%

17 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

52-57%.

Spelade lite för en stund sen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

61.16%. är på det sista uppdraget tror jag.

Nivå 5 · Fuskare

Ungefär 35% skulle jag tro, förra gången jag kolla så var jag på 32, nånting. Detta är ju andra omgången.

18 May 2008
Nivå 4 · Lärling

1 eller 2 tror jag det gick sönder efter ett tag men fått ett nytt nu och samtidigt så gick xboxet sönder men det får jag ochså snart ett nytt så jag kommer inte ihåg eller så kollade jag aldrig men tro 1 eller 2 gjorde5 vanliga uppdrag iaffal. :)

vid 30 %

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in