💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mkt Har Ni Klarat ( I Procent)

53 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

90%

Exakt. Jag håller på med duvorna,

56 stycken kvar(jag använder en guide)!

Nivå 5 · Fuskare

Gjorde slut på storyn igår. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna hålla mig borta från gta så länge. San Andreas klarade jag ut på bara tre dagar, vilket verkligen var extremt tråkigt. Jag njöt knappt av spelet. Kommer att göra allt annat nu, använder dock aldrig strategiguide, så det lär ta ett tag att få hundra procent. Köper strategiguiden då jag redan har klarat 100% bara för att.. Det står gta på den. :)

Senast ändrad:

20 May 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

92.50%

The pigeons are DEAD.

25 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag ahr inte ens klarat första banan men jag kör mest runt och sånt så jag bryr mig inte så mycket :)

Nivå 5 · Fuskare

Första ön annars? :) Jag är petig ^^ Nu har jag klarat ungefär 58%.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Uppe i 60% nu bara. E skit seg på att lira. Just nu kan jag inte ens va på mit rum för vi håller på att måla om trappan så det är lite svårt att lira just nu.

Nivå 5 · Fuskare

12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det?

Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta...

Ang. lätta uppdrag så måste

Bull in China Shop

vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD

Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x)

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Klarat runt 38 % nu. Jag är rätt seg, men jag spelar inte så ofta :P Ligger vid det där bankrånet.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det?

Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%.

Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter.

↗ till inlägget

Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta...

Ang. lätta uppdrag så måste

Bull in China Shop

vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD

Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x)

själv så letade man efter tegelstenen i 50 år.

Kommit till nånting vid 40 % nu. gjorde alledes nyss (har gjort nyare uppdrag också)

bankrånet, lite halvsvårt.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%.

Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter.

Ta på dig doktorkläder? Det gjorde inte jag. Jag gick bara in och dödade honom, sen var det typ "bara" att sticka.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Klarade doktoruppdraget på andra försöket nu :P .

Hittade typ också tegelstenen efter 50 år .

Nivå 5 · Fuskare

Det fanns ju en plupp på kartan där det fanns tegelstenar. ^_^

26 May 2008

48,50 % nu :D

27 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag är på 70% nu ungefär. Ska

döda Dimitri

. Men jag har fastnat...

När jag ska gå ner och döda Dimitri på däcket på båten. Så hittar jag ingen väg ner.

31 May 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är på 70% nu ungefär. Ska

döda Dimitri

. Men jag har fastnat...

När jag ska gå ner och döda Dimitri på däcket på båten. Så hittar jag ingen väg ner.

Men du ser ju på filmsnutten vart det öppnas, Bara att hoppa ner.

Nivå 5 · Fuskare

Har hittat, jag visste var man skulle hoppa ner. Men på nåt sätt så såg jag inte luckan eller så laggade spelet.

6 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Runt 70 % nu. Klarade precis spelet ("huvud"-uppdragen iallafall). :P (Började om på PS3n, spelet krånglade på 360n).

Nivå 5 · Fuskare

Jag har också klarat ungefär 70%. Har inte kollat på ett tag men ungefär 78% skulle jag tro.

Offtopic: Är det nån mer än jag som får telefonsamtal från kompisar efter att klarat storyn? :huh:

Nivå 10 · Veteranfuskare

95 fucking procent.

Alla SP-achievements utom Key to the City klara,

så vad är de sista fem?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in