PussyCat Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper Spionage ska man ha Coveant Carbine till. ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ coolt men har inte fått mitt Xbox360 än :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ coolt men har inte fått mitt Xbox360 än :( :( :( synd... men när den kmmer så kommer du kanske spela 24h i sträck O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Needler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. vadå rocket launcher på 20m jag tankar med den.... som så här: närkamp: svärd, skjut kamp: Rocket L, spionage kill: Sniper ja men n är vi körde ettan på legendary så prang jag fram med rocket L och sköt samtidigt som brossan stod bakom och täckte brukar köra 3an's sista bana på legendary, har kommit till bossen ^^ coolt men har inte fått mitt Xbox360 än :( :( :( synd... men när den kmmer så kommer du kanske spela 24h i sträck O.o lätt ;) kommer att komma till expert på GH3 på 5 dar max:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. är rocket launcher det snyggaste vapnet på 20meters håll? kolla rubriken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Gravity hammer i närkamp och rocket launcher på 20m, sniper riffle i distans. är rocket launcher det snyggaste vapnet på 20meters håll? kolla rubriken ja du vet på nära håll ser man att det är brännt och massa blod på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Gillar 2:ans battlerifle, magnum och shotgun. Är inte så mycket för covenant vapnena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Fulladdad Fuel Todd (Rod) Canon på Halo 3. Eller den vanliga Assault Rifle. Funkar i alla lägen. Dåligt att den inte finns på Halo 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Shotgun FTW ! :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg