Vendetta Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Windows blind har 30 dagars trial (tror jag). Frågan är altså om jag kan använda de skinen jag laddat hem när trial tiden är slut, kan jag det? Citera
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) ja det kan du, fast du kommer få upp en reklamruta varenda gång du loggar in på något konto på datorn om att du ska köpa, men det är bara att kryssa ner den Redigerat 10 Maj 2008 av bladefinor Citera
Vendetta Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Hmm, det är troligen bara vissa teman det blir så av. Eller? Citera
Gäst wAcko Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Hmm, det är troligen bara vissa teman det blir så av. Eller?Det har ingenting med skinen och göra. men Window Blinds kommer skicka upp en ruta för att dem vill tjäna pengar på det. avinstallerar du sedan programmet så kan du inte applya skinsen. Citera
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Hmm, det är troligen bara vissa teman det blir så av. Eller?Det har ingenting med skinen och göra. men Window Blinds kommer skicka upp en ruta för att dem vill tjäna pengar på det. avinstallerar du sedan programmet så kan du inte applya skinsen. Varje gång jag startar datan?Kan jag få bort windows blind från att starta när jag startar datan? Citera
Gäst wAcko Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Hmm, det är troligen bara vissa teman det blir så av. Eller? Det har ingenting med skinen och göra. men Window Blinds kommer skicka upp en ruta för att dem vill tjäna pengar på det. avinstallerar du sedan programmet så kan du inte applya skinsen. Varje gång jag startar datan?Kan jag få bort windows blind från att starta när jag startar datan? Ja, men då applyas inte skinsen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.