De som har en El Gitarr får gärna skriva vad det är för nån. Och vad brukar ni spela för låtar på dem?
Själv har jag en snygg les paul! :D jag har nyss lärt mig Knockin on Heavens door solot, som slash spelar. ska lära mig sweet child o mine! :)
De som har en El Gitarr får gärna skriva vad det är för nån. Och vad brukar ni spela för låtar på dem?
Själv har jag en snygg les paul! :D jag har nyss lärt mig Knockin on Heavens door solot, som slash spelar. ska lära mig sweet child o mine! :)
Duktigt!(sweet child of mine och det :cool: )
Jag har ingen el gitarr (men kan spela) men min kompis har typ en Fatboy
(Fatboy = http://ecx.images-amazon.com/images/I/21SH...L500_AA280_.jpg )
Har en Fender Stratocaster för tillfället, spelar det mesta ;).
Båda är snygga! :)
Jag har en billig Fender kopia xD Men ska skaffa en Ibanez väldigt snart :]
Jag spelar ganska mycket, men den låten jag håller på med just nu är Mary Had A Little Lamb av Steve Ray Vaughn. Världens skönaste blueslåt om man frågar mig. ^^
En Ibanez! Coolt! :D men fender kopiorna är inte så dåliga, det e bara mikarna som är kassa ;)
↗ till inläggetEn Ibanez! Coolt! :D men fender kopiorna är inte så dåliga, det e bara mikarna som är kassa ;)
Så sant, men jag tycker inte att de är särskilt bekväma heller.
Nej de är inte så bekväma.
Les Paul special II såklart.Har spelat i cirka 1,5 år så jag kan ganska mycket för att vara i min ålder.
Ska ju börja när jag har kommit in på el gitarr skolan.. (Har stått i kö i ett år, men har anmält mig nu igen), men jag kan några låtar, som Smoke on the water och Smells like teen spirit..
en billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :).
Spelade akustisk i ett halvår och nu elgitarr sen i julas. Men jag tycker ändå att jag är väldigt duktig för att bara ha spelat i ca 5 månader.
↗ till inläggeten billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :).
Spelade akustisk i ett halvår och nu elgitarr sen i julas. Men jag tycker ändå att jag är väldigt duktig för att bara ha spelat i ca 5 månader.
Samma här x) Idag har jag spelat i ca ett år och jag är ganska förvånad över hur lätt jag har för att lära mig låtar som är ganska svåra.
jag har inte gått på nån gitarr skola... <_<
Har en ful fender-kopia, men visst funkar den. Kör lite allt möjligt, från The Metal med Tenacious D, Before I Forget med Slipknot till She s my SIn och Crimson Tide med Nightwish.
↗ till inläggetHar en ful fender-kopia, men visst funkar den. Kör lite allt möjligt, från The Metal med Tenacious D, Before I Forget med Slipknot till She s my SIn och Crimson Tide med Nightwish.
Där har vi ju nåt o: brukar alltid få megaidétorka när jag ska fundera ut nån låt att lära mig xD
↗ till inläggetjag skulle nog inte bytt till en strata.en billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :).
les paul kopior e as bra :)
Har en Fender Stratocaster HSS. Vill hitta en Fender Toronado med. Spelar det som behagar mig.
En Eastone. Brukar spela typ sweet child of mine
↗ till inläggetNajnaj! Köp inte en strata! Enligt mig den fulaste gitarren som finns. Kanske för att jag har en kopia. XDen billig les paul kopia. helt okej. Ska köpa en strata när jag har råd :).
Skulle väldigt gärna ha en Ibanez eller någon Washburn. Fast jag tror att jag prioriterar nya trummor innan ny gitarr. ^^
har spelat gitarr i ca 6 år
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in