Om någon kan göra en lista på alla threeforce bitar och alla threeforce kartor får han/hon 50 poäng.. Om man skriver på svenska så betalar jag hela 100 poäng!
Hjälp Zelda Wind Waker
är det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?)
har du in credible chart så är det piss lätt TIPS använd game boy om du har tillgång till det på gamecubeär det svårt att hitta menar du? man får ju jättebra ledtrådar om man snackar med personer och kollar på kartan var kartorna är! (för du har väl fått In-credible cart?)
Jag kan bara ge dig denna karta:
I_I#I_I_I_I_I_I
I*I*IZI#I*I_I*I
I_I_I_I_I_I_I#I
I_IZI_I#I_I_I_I
#=Triforce Del.
*=Triforce Karta.
Z=Både Triforce Del och Triforce Karta.
Det var nån nån tråd det var en jätte bra sida på en karta men jag vet inte var den är?
Vad är triforse del?Jag kan bara ge dig denna karta:
I_I#I_I_I_I_I_I
I*I*IZI#I*I_I*I
I_I_I_I_I_I_I#I
I_IZI_I#I_I_I_I
#=Triforce Del.
*=Triforce Karta.
Z=Både Triforce Del och Triforce Karta.
det är det som är triforce of courage. när du hittat alla sju bitar så får du den delen, triforce of courage.
Jo jag har IN-credible chart, men jag kommer inte in i t.ex private oasis... osv
EDIT: Jag behöver inte hjälp mer men jag betalar 50 poäng till Yoshi för att inte få några negativa konsekvenser
jaja.. du måste typ ge läraren på skolan (windfall island) x antal joy pendants sen ska du hitta alla pojkarna och fånga dom. då ger hon dig hela ön och du kan komma in :)
aha... jobbit har typ 40 joy pedants... vart finns alla pojkar?
om jag inte minns fel.. en stod bakom en buske bakom muren.. en annan stod bakom stenen där killen dansar. En är uppe i ett träd. (rulla på trädet så trillar han ner) och en är bakom bomb shop (denna är jag inte säker på!)
ok tack ska pröva det :)
Jo det var bakom bomb shop!om jag inte minns fel.. en stod bakom en buske bakom muren.. en annan stod bakom stenen där killen dansar. En är uppe i ett träd. (rulla på trädet så trillar han ner) och en är bakom bomb shop (denna är jag inte säker på!)
Men hur får man den där saken som gör att man kan se hur mycket liv ens motståndare har kvar?
ge pojkarnas fröken 40 joy pendants...
40??????
Hur får man det på bästa sätt?
Mördar bokoblins.
använd Grappling hook på MOBLINS (såna som finns i Forsaken fortress) sen kan du döda dom...du får en Joy pendant av Varje Moblin och du kan endast göra det EN gång per Moblin