NightMaker Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 asså när man köpt 60 mount skillen kan man köpa en Black war tiger för marks i pvp utan att beöva vara exalted i orgimmar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 asså när man köpt 60 mount skillen kan man köpa en Black war tiger för marks i pvp utan att beöva vara exalted i orgimmar? Ja, när du har Riding skillen kan du köpa vilken pvp mount som helst för din faction, men exalted med orgrimmar och black war tiger? hmm.. matchar inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) asså när man köpt 60 mount skillen kan man köpa en Black war tiger för marks i pvp utan att beöva vara exalted i orgimmar? Ja, när du har Riding skillen kan du köpa vilken pvp mount som helst för din faction, men exalted med orgrimmar och black war tiger? hmm.. matchar inte :P Fett soft med wolf ju,sköna att kö med xD Redigerat 16 Maj 2008 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Men hur mycket kostar epic rideing skillen, om man är revered? :S Redigerat 18 Maj 2008 av DonkeyKong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Men hur mycket kostar epic rideing skillen, om man är revered? :S War Tiger är Alliance only. Du menar nog Black War Wolf. Riding skill kostar runt 520 som revered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Men hur mycket kostar epic rideing skillen, om man är revered? :S War Tiger är Alliance only. Du menar nog Black War Wolf. Riding skill kostar runt 520 som revered. K ty men nu är jag exiled i UC och nästaqn exiled bland darkspear trolls ska jag ta raptor eller horse? Vilken är skönast att glida runt med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Men hur mycket kostar epic rideing skillen, om man är revered? :S War Tiger är Alliance only. Du menar nog Black War Wolf. Riding skill kostar runt 520 som revered. K ty men nu är jag exiled i UC och nästaqn exiled bland darkspear trolls ska jag ta raptor eller horse? Vilken är skönast att glida runt med? Raptor för dom hoppar skönt xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Men hur mycket kostar epic rideing skillen, om man är revered? :S War Tiger är Alliance only. Du menar nog Black War Wolf. Riding skill kostar runt 520 som revered. K ty men nu är jag exiled i UC och nästaqn exiled bland darkspear trolls ska jag ta raptor eller horse? Vilken är skönast att glida runt med? Raptor, de är sköna. Redigerat 21 Maj 2008 av TheWho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ok tack Ska lätt ta raptor i sånafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Kan en alliance ha en tex undead häst och en horde ha en tiger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Kan en alliance ha en tex undead häst och en horde ha en tiger?Nej, tiger är night elf mount och undead häst är undead mount. Vore dock lite soft om de gick att ha så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 http://thottbot.com/i13335 :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg