wellan Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Asså jag vet ej hur man kommer in i mitten staden... den där vakten säger att han är törstig och jag har lemonade med mig som man gör i dom gamla spelen ... SNÄLLA HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 du ska gå till staden med stormarknaden, bravid den finns ett hus. Gå in där. tala med tanten och hon ger dig té he det till vakten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Som jirachi22 säger men gå till staden på vänstra sidan om den i mitten, där finns det något vånings-hus (inte köp-sentret men typ bredvid.) Gå in där och om det är rätt så ska det gå runt en tant med massa pokemon där, prata med henne och få te, ge te till en vakt (spelar ingen roll vilken) så får du pasera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Aa precis gör så :D Hade själv problem med det men jag fixade det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag brukar utfoska hela stan om jag kommer till en ny och prata med alla inkl tränare så jag hadde inge problem med att klara spelet. Så kolla runt lite nogare när du kommer vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mo424 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag brukar utfoska hela stan om jag kommer till en ny och prata med alla inkl tränare så jag hadde inge problem med att klara spelet. Så kolla runt lite nogare när du kommer vidare. vet nån hur man använder pokedoll på ghost? HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Lol det går inte. poke bollen går rakt igenom ghost när den flyttar sig man kan inte fånga den -.- Redigerat 19 Maj 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mo424 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 jag har pokedoll inte pokeboll, hur f*n kommer jag in i den trappan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Du måste ha en sak från team rockets boss kommer ej ihåg vad den hetter. Och om jag ska skriva hur du får den kommer jag få skriva piss mycket. Redigerat 19 Maj 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mo424 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 vaaa ärligt vadå?snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Ok ska försöka skriva Men vänta vilket spel snackar vi om? Redigerat 19 Maj 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mo424 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg