DDDD Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 nu har jag fyra varningar och blir bannad i och med detta ämne. Jag ville bara säga hejdå till fuska.se en sista gång, fuska.se har faktiskt blivit sämre under åren. Med poisons alla dubbelanvändare, allt detta hat mot 96-97:or.. Jag kommer fast de här dåliga sakerna att sakna fuska. Hej då! alla som har hatat mig. Tur för er, alla som har haft mig som en fuska.se- vän..synd. Hej då för sista gången!!
Corpsgrinder Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Skrivet 19 Maj 2008 nu har jag fyra varningar och blir bannad i och med detta ämne. Jag ville bara säga hejdå till fuska.se en sista gång, fuska.se har faktiskt blivit sämre under åren. Med poisons alla dubbelanvändare, allt detta hat mot 96-97:or.. Jag kommer fast de här dåliga sakerna att sakna fuska. Hej då! alla som har hatat mig. Tur för er, alla som har haft mig som en fuska.se- vän..synd. Hej då för sista gången!!Vad spelar det för nån roll? Du kan ju vara på din andra användare, jirachi22 eller vad den heter lol.
Rekommendera inlägg