💬
Logga in
Fuska.se

Allvarlig Talat! Skärpning!

86 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ge dom en tillsägelse då?..

Vi har ingen funktion som gör det möjligt att skicka ut mass-tillsägelser.
Nivå 4 · Lärling The Ghost!

ok, synd men säg till dom vanligt då.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

//krille

Du vet att du är en 97a va?

haha nej. Jag är en 95;a

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

haha nej. Jag är en 95;a

Jaha.. konstigt för du hade åldern som 97 i början och ditt namn är 97..

jag vet, min lillebrosa är 97;a det är dels darför jag tar detta ganska allvarligt. Det var han som gjorde denna användare, han hade den typ i en månad eller så sen fick jag den.

↗ till inlägget

haha nej. Jag är en 95;a

Tror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte!

En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska.

"oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!"

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha nej. Jag är en 95;a

Tror knappast på dig, och om det är sant så stick nu för f*n, du förstör vårat (95:ornas) rykte!

En 95:a bör kunna bättre engelska om denne också ska börja på en skola där man pratar engelska.

"oh, you have a fish in you are ass!" Vad f*n är det för skitgrammatik? "åh, du har en fisk i du är arsle!"

Du har väll redan förstört deras rykte sedan långt tillbaks?

7 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha nej. Jag är en 95;a

Varför inte skärpa till dig och tänka på dig själv ? Skit i hans skitgrammatik, det är hans eget problem. Han kommer ju förlora på det senare ändå.
Nivå 4 · Lärling

970506

Du kanske ska sluta spamma i den här tråden, tror knappast att folk kommer gilla er mer när dom ser att en massa 97:or sitter och spammar ner den här tråden genom att skriva inlägg som !!!!!!! eller så.

97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA".

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

97:or har rätt att vara i forumet men dom måste läsa reglerna, då kanske man slipper se någon som postar en tråd och skriver t.ex "Hej kan jag få hjälp med blablabla" sen två minuter senare postar han igen och skriver "HALLÅ, KAN INGEN SVARA".

Jepp, fast det är ju vad vissa gör.. :|

↗ till inlägget
Ledsen att jag går lite OfT, men någon mod ska nog kolla en tråd i pokémon forumet med namnet "Pokémon Island".
Uh, vadför det? Kan ju inte vara för att det ska bli ett 'fake'-pkmn spel; Du har ju en sån tråd själv. ;)

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att denna tråd gentligen är lite dum, för att det var ingen som anmälde i tråden ju..

Hur ska en moderator kunna hålla reda på 1 tråd av hundratals, ville man ha tråden stängd så behövde man bara anmäla.

Nivå 7 · Fuskare

Sant, men nu är inte denna tråden till för att klaga på modsen. Utan för att vissa behöver skärpa sig p.g.a att allt det här med "Hata 97:or" har gått överstyr.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag vet, min lillebrosa är 97;a det är dels darför jag tar detta ganska allvarligt. Det var han som gjorde denna användare, han hade den typ i en månad eller så sen fick jag den.

Så får man väll inte göra? Om jag inte har fel.. Alltså att ge nån sin användare..

Och du nu inte är 97 och inte heter krille (efter som din lille bror heter det) så kan du ju byta namn, och kom inte och säg att du inte vet hur man byter namn..

Nivå 6 · Fuskare

Eldapa@: Det är av en annan anledning. ;)

Nivå 0 · Nykomling

Är det ingen som fattade att jag gjorde "Bort med ohyran"-tråden för att ska kaos på fuska.se som jag tydligen har lyckats med :)

Tackar, sluta whina nu ;)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Tycker det är lite roligt att se hur många som klagar. För några år sedan, när jag inte var moderator tyckte jag också att det verkade vara ett simpelt jobb, "det är ju bara att..." osv. Men när jag blev moderator märkte jag ganska snart att det inte var så enkelt som det lät. Tänk er själv, man loggar in och ser att det är 30 Fusk som ska godkännas, 10 recensioner, 3 nyheter och 30 anmälda inlägg. Det kan jag lova, tar ett tag att kolla igenom. Inte bara det, man måste vara nogrann och rättvis vid bedömningarna.

När man gjort det, menar många alltså att vi ska kolla igenom alla trådar som finns på forumet som inte är anmälda. Ni får ursäkta men vi har alla ett liv utanför sidan och vi gör ett bra jobb, ett jobb vi dessutom gör helt gratis. Så jag kan säga av egna erfarenheter, klaga inte så mycket, hjälp till istället genom att anmäla, det är det ända som hjälper.

Angående 97 frågan, alla medlemmar behandlas lika på fuska.se, oavsett ålder. Vid fall av diskriminering av olika slag så resulteras det i varning och till slut avstängning. Så om ni ser något sånt inlägg, så anmäl. ALLA anmälningar kollas igenom.

/Xade

Xade har rätt. -av fuska:s alla besökare/medlemmar är dom flesta under 15. det är typ dom som gör så fuska.se blir kändare tack vare sinna fusk etc. så vrf ska man klaga? och det enda vi kan hjälp med för att få bort alla onödiga postningar och sånt är att anmäla. sen om det finns personer som har svårt för att stava så får man ta det. alla är inte perfekta....

8 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så får man väll inte göra? Om jag inte har fel.. Alltså att ge nån sin användare..

Och du nu inte är 97 och inte heter krille (efter som din lille bror heter det) så kan du ju byta namn, och kom inte och säg att du inte vet hur man byter namn..

Dessutom, Krille, så står det på din press.. Född April-11-1996

hårda ord av en hård person :lol:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.