Hoppa till innehåll

Allvarlig Talat! Skärpning!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

 

Diskutera? Behövs ej, i reglerna står det tydligt.

§1 - Uppförande

 

Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Så där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

suck, nån annan än jag som vill bilda ett "hata 97or" gruppforum? *skickar medelanden till poison om den här iden*

 

jag glömde nästan: vad var så fel med den tråden? det var typ 10 pers som var överens om att 97or är dumma i huvudet och tar upp onödig plats på sidan, varför gör ni inte något åt dem som spammar då?

 

 

Felet är att det är personangrepp!

 

Om jag skulle skapa en tråd med samma namn fast det handlar om Khazar t.ex. och jag skrev att han va dum i huvudet och hade en ava med "bort med Khazar" som jag anser haqr samma budskap som "eran", skulle du inte tycka det var fel då?

 

du är typ den ända som vill ha bort mig, kanske 1-2 till. det är typ 10 pers som vill ha bort alla j*vla 11 åringar på de här forumet som stavar fel och kan inte uttrycka sig normalt

 

och nej, det är inte fel, det är inte personangrepp, vi lever i demokrati!

 

 

Jag har aldrig sagt att jag "vill får bort" dig från forumet. Jag tog bara dig som exempel eftersom det var dig jag skrev till.

 

Så för att vi lever i en demokrati ska man få hålla på och säga hur mycket man hatar en eller flera personer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

 

Diskutera? Behövs ej, i reglerna står det tydligt.

§1 - Uppförande

 

Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Så där.

 

Ojdå, har glömt och kolla reglerna på ett tag. Har inte varit här sen i höstas och glömt och kolla om det har uppdaterats.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

 

mm och min avtar med en tjej på tog ni bort.. ta bort den avtaren med 97orna då...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

 

mm och min avtar med en tjej på tog ni bort.. ta bort den avtaren med 97orna då...

 

Nafrali@

En moderator ska väll hålla koll på hela forumet? Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

mm och min avtar med en tjej på tog ni bort.. ta bort den avtaren med 97orna då...

 

Rätt......tur att moderdatorerna hadde fått lön för att hålla rent och sånt för då hadde de blivigt sparkade xD

Nafrali@

En moderator ska väll hålla koll på hela forumet? Rätta mig om jag har fel.

 

Rätt......

Redigerat av GNR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror inte det. Kolla alla med "Hata 97or" avatarer.

Ska vi tolka den avataren som ett "Personligt angrepp" också ? Det är nåt att diskutera om.

mm och min avtar med en tjej på tog ni bort.. ta bort den avtaren med 97orna då...

Rätt......tur att moderdatorerna hadde fått lön för att hålla rent och sånt för då hadde de blivigt sparkade xD

Nafrali@

En moderator ska väll hålla koll på hela forumet? Rätta mig om jag har fel.

 

Rätt......

 

Bra att du är moderator och vet exakt vad vi ska göra på sidan, riktigt GG :)

 

Nej, vi har inget ansvar som lyder att vi ska kolla exakt alla trådar eller vilka forum vi ska kolla och läsa igneom alla inlägg i.

Så tjeften leen om du inte vet vad du pratar om.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boffaroffe@

Jag tycker att tråden hade ett tydligt namn "Bort Med Ohyran! "

Vad kan det innebära? Fick inte ens en liten idé om att kolla upp det?

 

Men men, på er moderatorer låter det som om att det bara är vi som ska anmäla trådar som bryter mot regler, då kan man ju minska så det bara finns 2 väldigt aktiva moderatorer. Varför ska det finns 7+ för? När ingen utav märkte tråden....Sorgligt enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...