Hoppa till innehåll

Allvarlig Talat! Skärpning!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Boffaroffe@

Jag tycker att tråden hade ett tydligt namn "Bort Med Ohyran! "

Vad kan det innebära? Fick inte ens en liten idé om att kolla upp det?

 

Men men, på er moderatorer låter det som om att det bara är vi som ska anmäla trådar som bryter mot regler, då kan man ju minska så det bara finns 2 väldigt aktiva moderatorer. Varför ska det finns 7+ för? När ingen utav märkte tråden....Sorgligt enligt mig.

Moderatorerna märkte tråden, de postade ju där! :wacko: Dessvärre är de :wacko: och gjorde inget åt det. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Att säga till 97:orna att lämna forumet och att hata 97:or är nästan som rasism. Dem har rätt att vara här FAST dem måste läsa reglerna, det verkar inte som att nån gör det längre eftersom många dubbelpostar och spammar etc. Idiotiskt att klaga på några för att dom är yngre än er. Dem har ju 10 år kvar att lära sig nästan. Om nåt år kommer dem kunna stava lika bra som resten av er. Och jag fattar inte riktigt vad som stör er, dem kan väl stava som 3 åringar om dem vill. Det viktiga är väl att ni fattar vad som står.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jaha, dom var i tråden, dom såg §1 men gjorde inget..Tummen upp till moderatorerna.

Japp, b.la. Boffaroffe postade ju där.

 

Att säga till 97:orna att lämna forumet och att hata 97:or är nästan som rasism. Dem har rätt att vara här FAST dem måste läsa reglerna, det verkar inte som att nån gör det längre eftersom många dubbelpostar och spammar etc. Idiotiskt att klaga på några för att dom är yngre än er. Dem har ju 10 år kvar att lära sig nästan. Om nåt år kommer dem kunna stava lika bra som resten av er. Och jag fattar inte riktigt vad som stör er, dem kan väl stava som 3 åringar om dem vill. Det viktiga är väl att ni fattar vad som står.
Kanske för att inte en enda j*vla 97:a kan stava eller läsa reglerna, de kan komma tillbaka om ett år när de lärt sig det. Sedan så är du jävligt emot judar så du ska inte prata om rasism. Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte emot judar, jag är emot Israel. Judar tillhör en religion, Israelerna tillhör dom som krigar mot Palestina.

Och det gör det inte rätt att vara emot folk som är födda år 1997, vad ska dem göra? Ta självmord för att vissa tycker dem stavar dåligt? Dem kan väl inte göra nåt åt att dom föddes år 1997.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag är inte emot judar, jag är emot Israel.

Ah, blandade ihop dig med Hummerpojken ber om ursäkt för det. Men precis som du skriver om att 97:or har rätt att vara här så har judar rätt att vara där. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte emot judar, jag är emot Israel.

Ah, blandade ihop dig med Hummerpojken ber om ursäkt för det. Men precis som du skriver om att 97:or har rätt att vara här så har judar rätt att vara där. :rolleyes:

 

Jag vill inte komma Off-Topic men judarna har ingen rätt att komma till ett land som det redan bor människor i och sedan säga att det är deras.

 

ONT, har ändrat mitt tidigare inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag är inte emot judar, jag är emot Israel.

Ah, blandade ihop dig med Hummerpojken ber om ursäkt för det. Men precis som du skriver om att 97:or har rätt att vara här så har judar rätt att vara där. :rolleyes:

 

Jag vill inte komma Off-Topic men judarna har ingen rätt att komma till ett land som det redan bor människor i och sedan säga att det är deras.

 

ONT, har ändrat mitt tidigare inlägg.

 

Var ju FN som bestämde det, inte judarna. http://www.flashback.info/images/smilies2/whoco5.gif Och missuppfatta mig inte, jag är absolut inte på Israel och USAs sida. :)

 

Aja OnT nu då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inget imot 97... men dom kan väll ialla fall lära sig stava ordeltligt. säger inte att jag stavar rätt alltid men jag kollar ialla fall igenom vad jag har skrevit om där e fel eller inte

Då borde du kolla igenom ditt inlägg igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boffaroffe@

Jag tycker att tråden hade ett tydligt namn "Bort Med Ohyran! "

Vad kan det innebära? Fick inte ens en liten idé om att kolla upp det?

 

Men men, på er moderatorer låter det som om att det bara är vi som ska anmäla trådar som bryter mot regler, då kan man ju minska så det bara finns 2 väldigt aktiva moderatorer. Varför ska det finns 7+ för? När ingen utav märkte tråden....Sorgligt enligt mig.

"Bort med ohyran". Jag är inte intresserad av gräsmattor eller trädgårdar.

 

Vilka har sagt att alla moderatorer jobbar i forumet? Vissa har helt enkelt ledsnat på whiners som ER och har helt uteslutit sig och tar bara hand om fusk, recensioner samt nyheter?

 

Jaha, dom var i tråden, dom såg §1 men gjorde inget..Tummen upp till moderatorerna.

Japp, b.la. Boffaroffe postade ju där.

 

Har jag postat där? Du råkar inte ha lust att länka inlägget jag postade?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, b.la. Boffaroffe postade ju där.

Det gjorde han inte! Har kollat igenom alla 11 sidor, så jag vet. Kom med fakta istället för gissningar. Jag tror ingen annan mod än Xade postade, och då när han låste tråden.

 

Om de nu inte har raderat sina svar...

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ledsen att jag går lite OfT, men någon mod ska nog kolla en tråd i pokémon forumet med namnet "Pokémon Island".

 

 

OnT: Lägg ner hatet mot 97:orna, fegt gjort.

Bara för att dem inte kan stava lika bra som alla andra....

Ni har nog också stavat lite galet någon gång. ;)

Redigerat av Modyzzon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...