Hoppa till innehåll

Allvarlig Talat! Skärpning!


purjo
 Dela

Rekommendera inlägg

Japp, b.la. Boffaroffe postade ju där.

Det gjorde han inte! Har kollat igenom alla 11 sidor, så jag vet. Kom med fakta istället för gissningar. Jag tror ingen annan mod än Xade postade, och då när han låste tråden.

 

Om han nu inte har raderat den posten...

 

Skulle jag postat i tråden hade jag inte tagit bort den, jag hade låtit den vara kvar och tagit kritiken som den kom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Boffaroffe@

Jag tycker att tråden hade ett tydligt namn "Bort Med Ohyran! "

Vad kan det innebära? Fick inte ens en liten idé om att kolla upp det?

 

Men men, på er moderatorer låter det som om att det bara är vi som ska anmäla trådar som bryter mot regler, då kan man ju minska så det bara finns 2 väldigt aktiva moderatorer. Varför ska det finns 7+ för? När ingen utav märkte tråden....Sorgligt enligt mig.

väldigt sorligt dom behandlades som judarna under andra världsn kriget rent ut sagt som ohyra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

 

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

 

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

 

//krille

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inget imot 97... men dom kan väll ialla fall lära sig stava ordeltligt. säger inte att jag stavar rätt alltid men jag kollar ialla fall igenom vad jag har skrevit om där e fel eller inte

Då borde du kolla igenom ditt inlägg igen.

 

jag skrev att jag inte alltid stavar rätt och det skulle stå kollar igenom om jag hittar några fel och desutom e ja inte så bra på att stava jag vet kommer från en familj som suger på rättstavning det ligger i mina gener eller nått men försöker dock göra nått åt de

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

 

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

 

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

 

//krille

Förslag på hur vi ska ta tag i det? Vi kan ju försöka proppagera ut massor om att de yngre är våran nästa generation, tror du någon skulle gå på det?

Ska vi banna alla medlemmar som säger något alls om de yngre personerna här? Självklart ska man få diskutera olika problem, alla ska ha få chansen att säga sitt, dock inom vissa gränser. Vi tar tag i de allra värsta, men vi kan inte ta hand om allting, jag lovar, man kan inte ändra folks tankar och åsikter om vissa saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

 

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

 

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

 

//krille

Förslag på hur vi ska ta tag i det? Vi kan ju försöka proppagera ut massor om att de yngre är våran nästa generation, tror du någon skulle gå på det?

Ska vi banna alla medlemmar som säger något alls om de yngre personerna här? Självklart ska man få diskutera olika problem, alla ska ha få chansen att säga sitt, dock inom vissa gränser. Vi tar tag i de allra värsta, men vi kan inte ta hand om allting, jag lovar, man kan inte ändra folks tankar och åsikter om vissa saker.

 

ja, jag förstår ni kan inte ta hand om allting man ni kan väll åtminstonde säga att dom kan hålla det inom sig vad dem tycker, för det är ju inte speciellt kul för 97,or när dom ser trådar där dom hatar dem.

 

well..well..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är synd om 97:orna, för det är många som hatar dem bara för dem inte kan stava så bra. Jag håller med att det är lite som rasism (kommer ej ihåg vem som skrev det men men)

 

förstå att det är inte kul för de 97;orna att vissa hatar dem och till och med skriver trådar om det! kan man inte bara hålla käft om man inte gillar dem?

 

nä jag tycker f*n att moderatorena ska ta tag i detta.

 

//krille

Förslag på hur vi ska ta tag i det? Vi kan ju försöka proppagera ut massor om att de yngre är våran nästa generation, tror du någon skulle gå på det?

Ska vi banna alla medlemmar som säger något alls om de yngre personerna här? Självklart ska man få diskutera olika problem, alla ska ha få chansen att säga sitt, dock inom vissa gränser. Vi tar tag i de allra värsta, men vi kan inte ta hand om allting, jag lovar, man kan inte ändra folks tankar och åsikter om vissa saker.

 

ja, jag förstår ni kan inte ta hand om allting man ni kan väll åtminstonde säga att dom kan hålla det inom sig vad dem tycker, för det är ju inte speciellt kul för 97,or när dom ser trådar där dom hatar dem.

 

well..well..

 

Absolut, men är folk inte smarta nog att hålla käften stängd när dom ska så finns det inget vi kan göra förutom att ge tillsägelser/varningar vid grövre regelbrott.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...