komma ut nån ny gba snart? isåfall kan nån ge mig en bild på hur den komma se ut tack! :)
Komma Det...
Det ska komma ut nåt nytt game boy .men jag kan inte skicka en bild.
ok va kul!!
Det heter Game boy all stations!!
ska se om jag hittar en bild...
hitta inget...
Hej!
Jag har hört att det ska komma ut något sådant, skulla vara väldigt roligt isåfall :lol: .
Mmm.. jag skrev ju det... den heter Game Boy All Stations (GBAS)!!
Nej,det e ju GameBoy Double Screen(GBDS)Det heter Game boy all stations!!
hitta inget...
Vad är gameboy all stations <_< Det skulle väl heta gameboy double screen eller :huh:
det är inget game boy det är en helt ny konsol(Silver Star @ 22/03-2004 16:54:11)Det heter Game boy all stations!!
hitta inget...
Nej,det e ju GameBoy Double Screen(GBDS)
jag pratar om game boys... <_<
men det gör inte vissa andra i denna länk. de skriver tex att det nya gameboyen kommer att heta gbds då kan jag bara seja att det ska bli en ny konsol som ska heta nintedo DSjag pratar om game boys... <_<
PS jag läste det i club nintendo DS
ja men snälla!!!! jag pratar om game boys och du pratar om en helt ny konsol!! bara dem som pratar om just game boy ska skriva nåt här!!!
Jag har faktitskt läst att den ska komma en som heter GBAS... kommer ente ihåg var memn jag vet att det ska komma precis som Game Cub nexus!!! (den kommer nästa år!!)
och vem ska köpa pokémon fire red eller leaf green??? kommer nånstans april maj nästa år.... jag ska köpa leaf green!!
jaha, ok va trevligt har du nån bild på den?
Det ska inte komma någon GBAAS.. den heter GBADS
jag hittade ingen sa jag ju!!jaha, ok va trevligt har du nån bild på den?
ok sry missade det
jaja.. gör inget... men jag ska försöka hitta en nån gång.....
kommer väll en kan jag tro... (om ett tag..)
skulle vara coolt!! :P isåfall ska jag nog köpa den!!