💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Mario Kart Wii!

11 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej! Jag bara undrar om nån vet hur man blir Bowser Jr? För jag har läst hur man blir alla men jag fattar inte: "Retro". Det står att man måste få minst en stjärna i 100cc retro blablabla! Fattar du hur man gör så kan du väll skriva det här på ett sätt men förstår!

Jag är tacksam för svar! :thanks:

Nivå 7 · Fuskare

Retro Cuperna = Skal, Banan, Löv, Blixt (de där nere)

Nivå 6 · Fuskare

Ja och då ska du få minst en stjärna i retro-cuperna på 100cc

Nivå 4 · Lärling

Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P

27 May 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om du vill ha en Stjärn rank , så behövs det minst att du vinner 3 av 4 race i cupen :P

Det visste inte jag =O. Trodde att det var att man var tvungen att få över 45 poäng eller nåt.
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

I en cup så fick jag full poäng, men bara A-rank. Så man måste köra hyfsat bra också. ;)

EDIT: Blev "Medlem" på detta inlägg! :D

Senast ändrad:

28 May 2008
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ha bra tider. Kom först på minst 3. Kommer du först på alla 4 och har bra tider kan man få 3 stjärnor(?)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ha bra tider. Kom först på minst 3. Kommer du först på alla 4 och har bra tider kan man få 3 stjärnor(?)

Men då ska ha du ha otroligt bra tider. Nästan bättre än de bra Nintendo tiderna på Time Trail.
29 May 2008
Nivå 5 · Fuskare

är det någon som fått 3?

Nivå 6 · Fuskare

Nepp, bara två på ett par som jag kört om...

Nivå 5 · Fuskare

Samma här på ett par stycken.. men en trea kommer väl någon dag. inte spelat på 2 veckor nu! varit i barcelona

14 Jun 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

När jag ska plocka stjärnranking försöker jag se till att inte ramla ner i något hål, och dessutom se till att alltid komma i mål cirka 2-5 sekunder (eller mer) före tvåan. På detta sätt får man enkelt 3 stjärnor i alla cuper, varesig det är 50cc eller mirror. Jag har lyckats få två stjärnor av att bara vinna 2 lopp av 4, vilket ger möjlighet till en stjärna även om man misslyckas :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in