Jag har sett på youtube att man kan åka taxi men hur?
En Fråga Om Gta 4
↗ till inläggetDu menar åka med någon?Jag har sett på youtube att man kan åka taxi men hur?
Du ropar in en taxi på LB. sedan för att gå in i taxin håller du in (Y) (knappar för 360) B) ingen aning på PS3
L1 för att vissla på taxi och håll inne trekant för att gå in i den. PS3 kontroller.
↗ till inläggetL2 är det.L1 för att vissla på taxi och håll inne trekant för att gå in i den. PS3 kontroller.
Eller om det står en taxi still i t ex en kö så är det bara att hålla inne Y/trekant. Om du visslar på en taxi och den inte stannar beröor det på att den redan har en kund.
↗ till inlägget↗ till inläggetL2 är det.L1 för att vissla på taxi och håll inne trekant för att gå in i den. PS3 kontroller.
Nope, det är L1. Jag är Playstation proffs. Jag vet EXAKT var alla knappar sitter! :kung:
↗ till inlägget↗ till inläggetL1 för att vissla på taxi och håll inne trekant för att gå in i den. PS3 kontroller.
L2 är det.
Nope, det är L1. Jag är Playstation proffs. Jag vet EXAKT var alla knappar sitter! :kung:
Jag har alltid tryckt på L2.
Tror ThaNooB har rätt, för L1 sitter där LB sitter.
↗ till inläggetTror ThaNooB har rätt, för L1 sitter där LB sitter.
Ja! Åker inte taxi så ofta, men jag vet själv när jag skulle köpa korv. Då ska man trycka L1 och helt plötsligt så visslade Niko in en taxi ;:
man klickar på L1 för att ropa in, sedan håller du i trekant.
Vänta lite... Tänker vi på samma knapp? Den där bak är väl L2? Jag har alltid tryckt på L2. :3
Den smala där bak är L1, den under, som liksom trycks in mot kontrollen är L2. Den är större än L1.
Ja, jag tänkte väl. Men jag trycker L2... Antar att båda funkar, end of discussion.
okej tackar
Spelar ni med standard eller classic då? Jag spelar med Classic. Kanske därför...
↗ till inläggetLOL vafan <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetLOL vafan <_<
Va? Bara undrar vad du menar... :huh:
närru ser en taxi så klickar man på (LB) så visslar niko på den. ibland stannar dem men oftast ignorerar dom en "-.-