ErikHo Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Läser i en forumtråd på Lovethebeat http://www.lovethebeat.com/forum_trad.html?ThrID=15 om en tjej som är helt pervers på dj´s! Som om de vore rock eller filmstjärnor. Varför är det så här med kvinnor? Har svårt att tänka mig att en man på samma sätt skulle bli helt besatt och förälskat i en yrkeskategori... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Aha? Hon är kåt på DJ:s? Vad är det roliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Fattar inte vad som är det speciella med detta, finns folk som tänder på bajs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) jepp, de finns en massa saker folk tänder på, den värsta ja vet e ju necrofil :yucky: Redigerat 26 Maj 2008 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag skrattar ihjäl mig... :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg