💬
Logga in
Fuska.se

Spar Gillette Rakhyvel

13 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Idag när pappa hämtade in posten så gav han mig ett paket. Det var en Gillette rakhyvel.

På adresslappen som var fastklistrad på paketet stod inte bara min adress utan även avsändaradressen.

Där stod det SPAR, Boxnr och Postort.

Jag Googlade på det och fick veta att det var "Statens personadressregister".

Varför skulle det skicka något till en utan någon lapp som direkt säger var det kommer från?

Men jagtackar och tar emot, det var dags att köpa en ny rakhyvel :P

Den enkla frågan är.

Har någon mer fått en rakhyvel av dom?

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Idag när pappa hämtade in posten så gav han mig ett paket. Det var en Gillette rakhyvel.

På adresslappen som var fastklistrad på paketet stod inte bara min adress utan även avsändaradressen.

Där stod det SPAR, Boxnr och Postort.

Jag Googlade på det och fick veta att det var "Statens personadressregister".

Varför skulle det skicka något till en utan någon lapp som direkt säger var det kommer från?

Men jagtackar och tar emot, det var dags att köpa en ny rakhyvel :P

Den enkla frågan är.

Har någon mer fått en rakhyvel av dom?

Jag fick en rakhyvel får nån vecka sen ska kolla vad det står på lappen......Ojda det var av min farmor :unsure:

Men asså, har dom nåt telefon nummer? Då kunde du ringa, eller så kanske du har vunnit en tävling ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

Det är som först idag som jag vet att SPAR finns och vad det är. Har alldrig hört talas om det innan...

30 May 2008

Tänk om det här "SPAR" är en superhemlig spion-organisation och rakhyveln i själva verket är ett massförstörelsevapen :o

Eller, så är det bara en vanlig j*vla rakhyvel ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

ooh, sh*t

Nivå 5 · Fuskare

Det är reklam ;) Testprodukter som skickas ut till folk mellan en viss åldersgrupp.

Nivå 5 · Fuskare

Det fanns ett 'Spar' i våran lilla by innan... Om det är vad jag tänker på, är det en livsmedelskedja.

Nivå 4 · Lärling

inte samma spar

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Det är reklam ;) Testprodukter som skickas ut till folk mellan en viss åldersgrupp.

Mamma sa samma sak till mig idag när jag berättade det för henne.

↗ till inlägget
Det fanns ett 'Spar' i våran lilla by innan... Om det är vad jag tänker på, är det en livsmedelskedja.
Neh, det är inte samma Spar.
31 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

vi har tändvätska som har märket Spar!

1 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

Alla jag känner som har fyllt 18 har fått en rakhyvel från Gillette från samma ställe

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

okidoki

2 Jun 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Det kanske är en grej som visar att man kan flytta hemifrån och ta vara på sig själv ;).

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det kanske är en grej som visar att man kan flytta hemifrån och ta vara på sig själv ;).

Mer som varuprov ;) Det är ingen gåva, det är reklam som de skickar till folk i en viss ålder så att nästa gång de tänker köpa rakhyvel så tänker de "Jag fick ju en blablabla och den var ju ganska bra så då köper jag en sån nu igen".

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in