Hoppa till innehåll

Spar Gillette Rakhyvel


ELF

Rekommendera inlägg

Idag när pappa hämtade in posten så gav han mig ett paket. Det var en Gillette rakhyvel.

På adresslappen som var fastklistrad på paketet stod inte bara min adress utan även avsändaradressen.

Där stod det SPAR, Boxnr och Postort.

Jag Googlade på det och fick veta att det var "Statens personadressregister".

Varför skulle det skicka något till en utan någon lapp som direkt säger var det kommer från?

Men jagtackar och tar emot, det var dags att köpa en ny rakhyvel :P

 

Den enkla frågan är.

Har någon mer fått en rakhyvel av dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag när pappa hämtade in posten så gav han mig ett paket. Det var en Gillette rakhyvel.

På adresslappen som var fastklistrad på paketet stod inte bara min adress utan även avsändaradressen.

Där stod det SPAR, Boxnr och Postort.

Jag Googlade på det och fick veta att det var "Statens personadressregister".

Varför skulle det skicka något till en utan någon lapp som direkt säger var det kommer från?

Men jagtackar och tar emot, det var dags att köpa en ny rakhyvel :P

 

Den enkla frågan är.

Har någon mer fått en rakhyvel av dom?

Jag fick en rakhyvel får nån vecka sen ska kolla vad det står på lappen......Ojda det var av min farmor :unsure:

Men asså, har dom nåt telefon nummer? Då kunde du ringa, eller så kanske du har vunnit en tävling ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Tänk om det här "SPAR" är en superhemlig spion-organisation och rakhyveln i själva verket är ett massförstörelsevapen :o

 

Eller, så är det bara en vanlig j*vla rakhyvel ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är reklam ;) Testprodukter som skickas ut till folk mellan en viss åldersgrupp.

Mamma sa samma sak till mig idag när jag berättade det för henne.

 

Det fanns ett 'Spar' i våran lilla by innan... Om det är vad jag tänker på, är det en livsmedelskedja.
Neh, det är inte samma Spar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...