Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???
Hur Lång Tid?
jag brukar få svar efter ca 1h
↗ till inläggetDu får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket.Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???
↗ till inläggetokej, Men dem tar ju evigheter på sig är de så upptagna med annat? :huh:↗ till inläggetDu får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket.Jag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???
Är inte det ganska självklart? De är ju också människor i verkliga livet som måste äta och sova.
↗ till inläggetokej, Men dem tar ju evigheter på sig är de så upptagna med annat? :huh:↗ till inläggetJag la in ett fusk igår men jag har inte fått svar ennu, annars så brukar jag få svar efter 3-4 h. Hur lång tid skall det ta???
Du får svar så fort en moderator har godkänt eller nekat fusket.
Ja alla sitter inte vid datorn hela dagarna.
Jag kollar så många fusk jag bara hinner varje dag, det kommer in väldigt många oftast. Jag vet inte hur aktiva de andra moderatorerna är. Nu mot sommaren kan man även räkna med att det kommer ta längre tid. I och med skolavslutningar, jobb och sommarjobb och att man vill vara ute mera. Ska dock försöka kolla så mycket som möjligt.
Okej, Det blev godkännt nu, Tack :D
↗ till inläggetför mig tog det en halv dag :( jag trodde den var inte godkänd :POkej, Det blev godkännt nu, Tack :D