Hoppa till innehåll

För Svårt.

Should i send a email to blizzard?  

56 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Aldrig

Asså är det bara jag eller tycker ni också att det är oehört liten EXP rate i wow.

1x dvs 40 xp per kill i början, hello typ 100 hade suttit perfekt.

Jag blev 2 efter typ 5 minuter och i andra spel som Flyff o sånt blir jag lvl 5 på 3 minuter.

Jag ska skriva en email till Blizzard och fråga om dom kan höja raten 2x eller 3x så det blir lite

roligare.

Borde jag göra det eller ej?

Nej, det är en bra exp rate, det ska ta tid att lvla. Om du tycker att det går för segt kanske du ska leta efter ett annat spel. ;) Det tar tid för att du sakta men säkert skall lära dig alla spelets finesser och din klass.

Sedan så bryr sig inte Blizzard ett j*vla skit om en whinande unge som klagar på exp-raten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså är det bara jag eller tycker ni också att det är oehört liten EXP rate i wow.

Jag blev 2 efter typ 5 minuter och i andra spel som Flyff o sånt blir jag lvl 5 på 3 minuter.

Jag ska skriva en email till Blizzard och fråga om dom kan höja raten 2x eller 3x så det blir lite

roligare.

Håller med att det är segt att levla men de tjänar pengar på det och tror inte att de skulle kunna ändra om alla inte vore med på det jag snackar om rättvisa de som redan har lvlat till 70 och flyff är ju till lvl 120 så de är mkt mer lvl där men jag tycker att du ska ge det ett försök sicka och se vad som händer om de inte ändrar har du ju ändå försökt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

2 timmar för level 8? I dont think so.

Jag tycker att det är ganska segt :)

Min åsikt :(

Du blir 10 på 1h~ om du inte noobar dig

Jag rekmonderar ju alla att skaffa quest helper så går det mycket snabbare att levla sedan.

Jag rekommenderar att INGEN skaffar Quest Helper DEN SUGER!!

Skaffa Carbonite Quest!

Eh seriously? Qhelper suger?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rekmonderar ju alla att skaffa quest helper så går det mycket snabbare att levla sedan.

Jag rekommenderar att INGEN skaffar Quest Helper DEN SUGER!!

Skaffa Carbonite Quest!

Eh seriously? Qhelper suger?

har aldrig provat questhelper men jag har lightheaded och tomtom visar och hjälper ifrån andra människors kommentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

roligare.

Nej.

dom kommer skratta dej i ansiktet. Tror du att dom ändrar ratingen för flera miljoner människor bara för att du tycker det är för svårt?

Plus att det redan är ganska lätt att levla.

Redigerat av QureD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De kommer antagligen inte 'skratta' honom i ansiktet, för Blizzard värderar alla sina kunders åsiker lika. Ett enda email skulle ju såklart inte få dem att ändra något, men om de fick in en miljon till av andra spelare skulle de nog tänka om och ta upp det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

De kommer antagligen inte 'skratta' honom i ansiktet, för Blizzard värderar alla sina kunders åsiker lika. Ett enda email skulle ju såklart inte få dem att ändra något, men om de fick in en miljon till av andra spelare skulle de nog tänka om och ta upp det.

Haha, är ganska säker på att de skrattar honom i ansiktet. Även om de påstår sig värdera alla kunders åsikter lika så vet du inte om alla anstälda gör det. Om 1 miljon spelare klagar så kanske de skulle bry sig lite.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...