Trips Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 1. Hur stänger man in själar i soul gems? 2. Finns det något annat sätt än att använda soul gems så man kan återställa sina magiska vapen? Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Jag är inte helt säker, Men när du har ett soulgem, som du kan hitta i t.ex. Kistor eller i Oblivion Gates, Så skall du välja det i menyn och sen typ välja själen som du vill stänga in. Om det inte funkarså kan du ju fråga Famine lr Garone de vet nog. Citera
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) 1. Du måste ha magin, eller ett vapen enchantat med 'Soul Steal' ( Något sånt ). Umbra har Soul Steal enchantet men magin går att köpa i Mage's Guilds. Applikera den till en fiende och döda denne så kommer du låsa in själen i en av dinna Soul Gems. 2. Ja, när en Soul Gem är fylld så trycker du på den och väljer vilket vapen den ska återställa. Redigerat 6 Juni 2008 av Garone Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Magin heter Soul Trap och det är mysticism skill. Citera
Trips Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Ok, hur höga skills behöver man för det? Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Beror på om du ska ha minor soul trap elr major/greater/legendary soul trap. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Skrivet 6 Juni 2008 Ja, men då får du döda dom fort med soul trap spellen. Citera
Fruktnystan Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Skrivet 7 Juni 2008 Jag har för mig att man lär vara minst Apprentice för att använda Soul Trap. Eller? Annars kan du ju alltid gå till valfri Mages Guild-lokal och rechargea där, men det kostar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.