💬
Logga in
Fuska.se

Nazistfamilj

50 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Värst vilket gråt det var här då ;)

Jack the ripper tyckte ju att alla kvinnor var horor och därför skulle de dö - Kör vi på Xades tycke nu så hade Jack bara en åsikt som borde respekterats av allmänheten. NEJ FÖR f*n säger ni då (och troligtvist Xade också som tycker jag vrider och vänder på allt som sagts), men vi säger nej därför att en stor del av Vi är kvinnor, som vet att de inte är horor-

Och en stor del av Vi är också svarta, som vet att de är precis likadana som alla andra.

Visst, alla får ha sin åsikt, och om någon nu inte skulle gilla svarta så visst- Ni kan hålla er borta från dem och ignorera dem, men när ni börjar PREDIKA om eran sak eller verkligen TVINGA PÅ ert tycke, då har ni gått över gränsen till vad som är RÄTT och vad som är FEL.

Jag tycker att de med sådana åsikter får välja att antingen hålla de för sig själva eller dö- Och visst, dö låter lite starkt där, men försök ni komma på något bättre alternativ.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.

Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.

Dom har väll full rätt med att vara rasister.

Logfan@

Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun.

Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var.

Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del.

Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck.

Håller helt med, jag är inte heller rasist eller nazist men jag anser att alla har rätt till sina åsikter. Man måste lära sig acceptera andra hur illa det än kan vara. Är man så mycket bättre än en nazist om man själv går runt och hatar dem. Så länge det inte går överstyr och slutar i våld eller andra olagligheter (fysiska olagligheter) så tycker jag man ska få tycka vad man vill, även om jag och flera andra tycker nazister har dåliga åsikter.

Jag syftade på att han försökte påstå att USA är "de vitas" land från första början, vilket är totalt fel eftersom urinvånarna där är indianerna.

Sen så kommer jag alltid tycka att nazister är korkade, de verkar inte veta vart alla deras symboler och shit kommer ifrån och vad de betydde från början. Det är min åsikt.

Nivå 5 · Fuskare

Men de tror ju givetvist på sin sak, för att ingen lärt dem bättre. Deras hat är egentligen rädsla för det som är annorlunda.

Människorna är SJUKA, de har lärts upp till en viss tro som inte alls stämmer överrens med verkligheten. Dessa människor behöver hjälp, de behöver någon som kan rätta till deras förvridna verklighetsuppfattning för annars kommer det sluta med att de förgör sig själva och tar en massa folk med sig.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.

Logfan@

Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun.

Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del.

Är du helt blåst eller? Hitler var för *** ingen smart människa, han var fanimej helt idiotisk.

Ja, men Amerika gjorde det inte pågrund av en så obetydande sak som att dom hade en annan hudfärg. Amerika gjorde ju det för att Japan krigade/bombade Amerika med. Vad fasen har människor med mörk hud gjort för nåt illa?

Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte.

Nivå 4 · Lärling

vill inte själv vara rasist va men..killen är ju psykist störd, frun och barnen verkar helt j*vla nere av hjärntvättning.

8 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

f*n vad alla ska vara insnöade.

Ge mig anledningar till att ni hatar Nazister?

Oj da, dum fråga...En säger en sak, då säger hela forumet likadant.

Alla har olika åsikter, Hitler gjorde så som han tyckte.

Man vet ju inte vilka man ska hata mest, nazisterna eller ni,,Jag tror att det blir...Ni!

Viruz256@

Du verkar vara helt dum i huvet, kommer inte med skit snack som du inte vet om, Hitler var smart.

Jaha, sen så har vi lillskiten Dirtman@

Ja, jag kanske är blåst, för att Hitler hatade judar, svarta m.m Han tyckte att dom var farliga o.s.v han ville inte ha dom, och vad gör man med nått man absolut inte vill veta av? Jo, Hitler dödade dom.

Och en sak till Dirtman, du är så gullig " Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte." Öpnna inte käften utan anledningar, varför är man en idiot ?

Jag hatar inte nazister eller rasister, jag accepterar dom mer än vad jag accepterar er, det är ni som ä dumma i huvudet, ni är inte en bättre männsika för att ni hatar nazister.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hatar alla med odemokratiska åsikter, Nazister är en av dom.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Nazister är inte åsikter, kära du.
Nivå 5 · Fuskare

Hur F*n tänker de föräldrarna?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nazister är inte åsikter, kära du.

Han menar såklart att alla nazister har odemokratiska åsikter. ._.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

f*n vad alla ska vara insnöade.

Ge mig anledningar till att ni hatar Nazister?

Oj da, dum fråga...En säger en sak, då säger hela forumet likadant.

Alla har olika åsikter, Hitler gjorde så som han tyckte.

Man vet ju inte vilka man ska hata mest, nazisterna eller ni,,Jag tror att det blir...Ni!

Viruz256@

Du verkar vara helt dum i huvet, kommer inte med skit snack som du inte vet om, Hitler var smart.

Jaha, sen så har vi lillskiten Dirtman@

Ja, jag kanske är blåst, för att Hitler hatade judar, svarta m.m Han tyckte att dom var farliga o.s.v han ville inte ha dom, och vad gör man med nått man absolut inte vill veta av? Jo, Hitler dödade dom.

Och en sak till Dirtman, du är så gullig " Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte." Öpnna inte käften utan anledningar, varför är man en idiot ?

Jag hatar inte nazister eller rasister, jag accepterar dom mer än vad jag accepterar er, det är ni som ä dumma i huvudet, ni är inte en bättre männsika för att ni hatar nazister.

Kinaputt du ska f*n inte skriva att jag inte vet vad jag pratar om för det vet f*n inte du, jag gjorde ett förjupnings arbete i 4 veckor med detta (6 lektioner i veckan). Hitler var inte en smart man hade han varit det så hade han vunnit kriget men det gjorde han inte för han fick storhetsvansinne, han blev maktgalen. Och hade han massproduserat Panzers istället för att uppgradera massa tigra o köningstigrar och inte bygt masssa pansarvangs fabriker utan bygt pansarvagnar i bil fabriker som USA gjorde hade dom Alierade varit chanslösa, men som tur var, så var han helt körd och kunne inte tänka!!!!!

↗ till inlägget

Logfan@

Är du helt blåst eller? Hitler var för *** ingen smart människa, han var fanimej helt idiotisk.

Ja, men Amerika gjorde det inte pågrund av en så obetydande sak som att dom hade en annan hudfärg. Amerika gjorde ju det för att Japan krigade/bombade Amerika med. Vad fasen har människor med mörk hud gjort för nåt illa?

Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte.

Usa skar av Japans olje tillförsel så dom flygbombade Pearl Habor sen i slutet skickade dom 2 atombomber som jag skrev innan och då drog dom sig ur kriger och då var det så gott som slut

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Var Hitler ingen smart människa?

Hmm .. då kan vi ta Mr.långben och få honom att leda mer än 10 miljoner personer

till krig?

Hitler var nog den smartaste person under hela andra världskriget, för han höll ju uppe ett krig

under nästan 10 år!

Hade det var ni så hade det nog vara i max 10 minuter!

Jag håller med Kinaputt till 110%.

Det med Amerika är ju sjukt.

Amerika har invaderat Irak och dödar mer än 5 pers per dag.

Dom har nog vart i Irak i mer än 5 år.

Krig är svaret till fred.

Det är min åsikt.

9 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Var Hitler ingen smart människa?

Hmm .. då kan vi ta Mr.långben och få honom att leda mer än 10 miljoner personer

till krig?

Hitler var nog den smartaste person under hela andra världskriget, för han höll ju uppe ett krig

under nästan 10 år!

Hade det var ni så hade det nog vara i max 10 minuter!

Jag håller med Kinaputt till 110%.

Det med Amerika är ju sjukt.

Amerika har invaderat Irak och dödar mer än 5 pers per dag.

Dom har nog vart i Irak i mer än 5 år.

Krig är svaret till fred.

Det är min åsikt.

Ja, krig är svar till fred. Men om Hitler inte varit som han var så skulle det ju aldrig startat från början.

Nivå 5 · Fuskare

Han var ju skruvad men jävligt smart var han ändå.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Han var intelligent, ja. Men han använde sin intelligens på fel sätt.

Nivå 4 · Lärling

inte mycket klokare än bush. båda fick makten, fick med sig folket när de startade krig och sen gick det åt h*lvete.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Vad är detta för en skit tråd, man kan inte starta trådar om sådant, alla har olika åsikter.

Hitler var intelligent, han hade många planer som han lyckades med.

Virus@ Du kan ju knappast läst om detta för att även om Hitler var super intelligent så skulle han aldrig stå emot USA i längden, han skulle aldrig ha chansen att erövra USA.

Nivå 6 · Fuskare

Jag vet inte vad jag ska tycka om nazisterna, visst, vi kanske tycker att dom har fel, men dom tycker att VI har fel.

Dom flesta gillar inte Nazisterna, och skulle säkert vilja gasa ihjäl dom i en gaskammare som dom gjorde mot judarna, men då är vi inte bättre än dom.

Jag är neutral i det här läget.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Logfan@

Håller helt med, jag är inte heller rasist eller nazist men jag anser att alla har rätt till sina åsikter. Man måste lära sig acceptera andra hur illa det än kan vara. Är man så mycket bättre än en nazist om man själv går runt och hatar dem. Så länge det inte går överstyr och slutar i våld eller andra olagligheter (fysiska olagligheter) så tycker jag man ska få tycka vad man vill, även om jag och flera andra tycker nazister har dåliga åsikter.

Dem säger att "Negrarna och Judarna ska tillbaka till sina egna land" och ni säger att dem har rätt. Då har ni ju inte tänkt på att dem vita är precis lika mycket utlänningar i USA som dem svarta och judarna. Om någon är landets "urinvånare", som ska ha rätt att säga "Ni ska tillbaka till era egna land", så är det indianerna.

↗ till inlägget

Vad är detta för en skit tråd, man kan inte starta trådar om sådant, alla har olika åsikter.

Tråden var inte skapad för att väcka debatt, och även om det var det så har alla precis som du säger olika åsikter och det är alltid bra att debattera.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in