💬
Logga in
Fuska.se

En Pojke Snor Bröd

252 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

OJ OJ OJ Sorry garkan jag menade inget med att invandrare är dumma i huvodet! Nej dom är lika värde som svenskar. Kanske du missförstod dig. Jag menade med mit inlägg att tänk om det var en kille/tjej från iran som läste andras inlägg att

t.ex " huhu jag är svensk, dom dära Iranierna är idioter hu hu" du ser själv hur många som har skrivit så. Jag menade med inlägget att inte skriva idiot till iranier. Menade inget dåligt, ville bara att andra ska ta det lugnt med språket.

o'rly?

Aja kkthnxbai.

↗ till inlägget

Ibland tycker jag att folk är för rasistiska, tänk om det var någon från Iran och läste det här.

Jag och Garkan e från Iran -.-"

Ja exact, jag och yoad är från Iran och läser detta och vill nog slå alla som skriver skit som ihabba, roblox och moonlamp.

2 av 3 av personerna du rabblade upp är för unga och oupplysta för att veta bättre. Och att vilja slå mindre är inte direkt ett bra tecken.

1. Då borde man verkligen inte snacka skit om andra länder..

2. facepalm.. Så du har aldrig velat slå en mindreåring? Tror du verkligen jag kommer söka upp dom och spöa dom?

Skiter i dom och vad f*n dom skriver, bara det inte är rasistiskt.

12 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling

Halvt korkat att säga att invandrare är dumma i huvudet, för det första är inte jag och Garkan invandrare då vi är födda i Sverige, antar att Garkan är det. För det andra finns det många invandrare som är sjukt mycket smartare än svenskar. Spelar väl ingen roll vart du kommer ifrån? Jag har även sett svenskar som är sjukt mycket smartare än invandrare.

Ni snackar skit om invandrare och alla sorters länder och kallar folk för "turkjävel" och sånt. Men ändå åker ni till Turkiet och Grekland på semester...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Halvt korkat att säga att invandrare är dumma i huvudet, för det första är inte jag och Garkan invandrare då vi är födda i Sverige, antar att Garkan är det.

Sant, jag är född i Borås.

↗ till inlägget
Ni snackar skit om invandrare och alla sorters länder och kallar folk för "turkjävel" och sånt. Men ändå åker ni till Turkiet och Grekland på semester...
Så j*vla sant!
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så j*vla sant!

Okej, jag har inte sett ett enda rasistiskt inlägg. Vad är det ni hänger upp er på?

Nivå 4 · Lärling

Att folk kallar alla iranier för idioter utan någon som helst fakta?

Och allmän rasism i samhället.

↗ till inlägget

Att folk kallar alla iranier för idioter utan någon som helst fakta?

Och allmän rasism i samhället.

Ja men islam är bara fucked up, säg hejdå till koranen och be till X(X=?), för ingen av våra religioner makes no sense.
Nivå 4 · Lärling

Islam e fcked upp ja. Jag tycker att dem flesta religoner är fcked up. Jag tror på gud typ fast jag ber inte och jag är inte muslim.

Nivå 4 · Lärling

wAcko folk får tro vad dem vill utan att såna som du ska klaga på deras tro.

↗ till inlägget

sålänge det inte går över andra....

OJ DET GÖR DET VISST?

pisses me off
Nivå 4 · Lärling

Fatima Obaid:

"Det känns som hemma. Det känns som Irak eller nåt annat arabland. Jag trivs jättebra i Malmö."

Så fett lol :D

wacko, det finns inte mycket att göra åt det??

13 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

sålänge det inte går över andra....

OJ DET GÖR DET VISST?

pisses me off

Om du menar med att det är för många invandrare så kan jag hålla med dig.

Mer invandrare än svenskar, f*n..

Nivå 4 · Lärling

Jo, men det e Migrations verkets fel. Förövrigt så betyder det ju inte att man kan kalla dem för saker.

Nivå 4 · Lärling

Så länge invandrare har ett svenskt medborgarskap tycker jag dem borde värderas exakt lika mycket som en svensk.

14 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Så länge invandrare har ett svenskt medborgarskap tycker jag dem borde värderas exakt lika mycket som en svensk.

o'rly?

½ av alla som just kommit till Sverige har inte något medborgarskap än, ska vi sätta dom i bur och mata dom med bananer?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

o'rly?

½ av alla som just kommit till Sverige har inte något medborgarskap än, ska vi sätta dom i bur och mata dom med bananer?

Haha så j*vla skön. ArsenalGeek, det är ju typ det dem har. På vissa delar av landet.

15 Nov 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men om 75% inte har något då? Det är ju sjukt... Har du sett hur Malmö ser ut nuförtiden? DET ÄR HEMSKT!

Föräldrarna vågar inte släppa ut en på nätterna för att det "KANSKE FINNS ARABGÄNG på gatorna som går och slår ner folk, du såg vad som hände med den pojken i tidningen, han var ju i din ålder!"

för övrigt så var det en kille i 15-16 års åldern som blev dödad utan anledning av 15 stycken blattar som inte hade något att göra.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

:(

Jag har bott i Sverige i 16-17 år (hela livet, född här) och mina föräldrar i runt 30-35 år. Vi är inte svenska medborgare men vi är från Europa. Är jag mindre värd?

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har bott i Sverige i 16-17 år (hela livet, född här) och mina föräldrar i runt 30-35 år. Vi är inte svenska medborgare men vi är från Europa. Är jag mindre värd?

Nej klart du inte är mindre värd en andra. Alla är lika värda svarta,vita,bruna,araber,kineser,svenskar,barbarer PUNKT SLUT. Spelar ingen roll om man har medborgarskap eller inte det gör ingen skillnad.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej klart du inte är mindre värd en andra. Alla är lika värda svarta,vita,bruna,araber,kineser,svenskar,barbarer PUNKT SLUT. Spelar ingen roll om man har medborgarskap eller inte det gör ingen skillnad.

lol

Nivå 4 · Lärling

Ojj, förlåt. Jag sa lite fel där :o Jag tar tillbaka det där. Jag menade självklart inte att dem är värda mindre.

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.