Hoppa till innehåll

En Pojke Snor Bröd


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Själv tycker jag det är rätt om man stulit nåt värre, något värdefullt, bil, rånat bank, smycken.

Men det där är äckligt.

Tycker ändå att det inte är rätt om det är ett barn som inte är Straffmyndigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 252
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det här har ju varit på TV och det är inte för att dem stjäl bröd utan för att dem tjänar pengar på det där, det är underhållning för dem.

 

Tror det var 3:an som visade en dokumentär om detta men är inte 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså allvarligt, nu frågar jag nåt som jag borde frågat från början. Varför börjar ni prata om Islam för? Det här har inget med Islam att göra. Garone, nej barn är inte straffmyndiga när dom födds. Aldrig, Allah skapade hela universum. Big Bang var en explosion som delade alla kontinenter från varandra. Det var nåt som skedde i jorden inte i rymden.

 

Ska ni fortsätta att prata om religion får ni gå till en annan tråd då den här tråden handlar om nåt helt annat och har inget med Islam eller någon annan religion att göra. Jag tänker inte skriva nåt mer i den här tråden så länge det inte handlar om ämnet vill ni fortsätta prata om det här med mig så skicka PM för jag vill inte få nån varning.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså allvarligt, nu frågar jag nåt som jag borde frågat från början. Varför börjar ni prata om Islam för? Det här har inget med Islam att göra. Garone, nej barn är inte straffmyndiga när dom födds. Aldrig, Allah skapade hela universum. Big Bang var en explosion som delade alla kontinenter från varandra. Det var nåt som skedde i jorden inte i rymden.

 

Ska ni fortsätta att prata om religion får ni gå till en annan tråd då den här tråden handlar om nåt helt annat och har inget med Islam eller någon annan religion att göra. Jag tänker inte skriva nåt mer i den här tråden så länge det inte handlar om ämnet vill ni fortsätta prata om det här med mig så skicka PM för jag vill inte få nån varning.

 

En fråga, om landet där det där hände inte låg i ett muslimskt land, tror du att det där ändå hade hänt?

A nån anledning har jag svårt att tro det, kan vara för att det står i koranen att man ska skära handen av tjuvar..

 

EDIT:

 

måste citera en gammal post.

 

Buddhismen kan också ha funnits, för Buddha var ingen riktig gud. Utan en klok och god människa.

 

Hinduism känns bara ologisk, olika byar kan ju ha flera olika gudar. Det känns som de dyrkar en gud för varje händelse, nej. Jag tror att en gud har skapat allt.

... du säger att en annan religion än din är OLOGISK?! HAHAAHAHHAHAHAHAHAHA! Hur j*vla hypocrytisk får man vara?

 

gräv upp några riktiga bevis för din tro innan du anklagar en annan.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Buddhismen kan också ha funnits, för Buddha var ingen riktig gud. Utan en klok och god människa.

 

Hinduism känns bara ologisk, olika byar kan ju ha flera olika gudar. Det känns som de dyrkar en gud för varje händelse, nej. Jag tror att en gud har skapat allt.

... du säger att en annan religion än din är OLOGISK?! HAHAAHAHHAHAHAHAHAHA! Hur j*vla hypocrytisk får man vara?

 

gräv upp några riktiga bevis för din tro innan du anklagar en annan.

 

 

Först och främst sa jag att den KÄNDES ologisk, jag anklagar för i h*lvete ingen. Jag tycker den känns ologisk för att som jag sa, varje by har olika gudar. Om man ser från dina ögon så är antagligen alla religioner barnsagor och ologiska. Det respekterar jag, men jag tycker också att du borde respektera dem som tror som du absolut inte gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Buddhismen kan också ha funnits, för Buddha var ingen riktig gud. Utan en klok och god människa.

 

Hinduism känns bara ologisk, olika byar kan ju ha flera olika gudar. Det känns som de dyrkar en gud för varje händelse, nej. Jag tror att en gud har skapat allt.

... du säger att en annan religion än din är OLOGISK?! HAHAAHAHHAHAHAHAHAHA! Hur j*vla hypocrytisk får man vara?

 

gräv upp några riktiga bevis för din tro innan du anklagar en annan.

 

 

Okej, då får jag väl säga det här eftersom vissa IQ befriade människor inte fattar vad PM är.

 

Är det där att skära? Dom ska skära av handen med ett svärd och det får man fortfarande inte göra på ett barn. Jag hade skrivit det här i nån tidigare post men du kunde förstås inte läsa det. Garone dom säger också att det finns en gud för varje hindu som finns. Alltså mer än en miljard gudar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garone dom säger också att det finns en gud för varje hindu som finns. Alltså mer än en miljard gudar.

Och? lika troligt som att det finns en gud, alltså helt omöjligt.

 

EDIT:

 

Jag lovar er, om det hade bara funnits en religion så hade världen varit en mycket lugnare plats.

hellre ingen religion alls.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oh...såg ni vad ledsen han blev. :unsure: sorligt ...jag ska dit och döda dom alla..önksa mig lycka till! :evil:

 

 

lycka till ;)

 

 

Jag tror inte det är hur Islam var menat från början, att köra över barns armar med en bil som straff.

 

Man borde inte vara tvungen att sno för att få tag på mat heller. ( Det är ju en mänsklig rättighet att få mat, dryck och bostad. )

Jag håller med dig

 

 

Fast jag undrar hur ni kom in på big bang helt plötsligt

 

och jag har inte sätt filmen och kommer inta att göra det heller visst jag är 13 år snart men ändå

 

och dom som straffade pojken, dom får la tänka hur det skulle känas om dom råkade ut för det

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag lovar er, om det hade bara funnits en religion så hade världen varit en mycket lugnare plats.

hellre ingen religion alls.

 

Alltså, kan du verkligen inte läsa. VILL NI FORSTÄTTA PRATA OM DET HÄR MED MIG SÅ SKICKA PM! Jag sa inte att ni är idioter för att ni inte tyckte Islam var perfekt men jag sa att du var en IQ befriad för du kan inte läsa vad jag har skrivit dom senaste tio posterna. Sen ska vi inte börja prata skit om att jag tycker om min religion, kolla på dig själv. Du som tycker din vetenskap är så perfekt. Sitt inte och kränk andra religioner bara för att du inte har någon tro. Jag har åtminstone en hjärna så att jag kan fatta att en exlposion inte skapade oss. Hur kan en explosion skapa liv. Det är ju precis som jag skulle skicka en bomb i rymden och tro att det skulle komma fram en människa från explosionen. Tro på din vetenskap hur mycket du vill men skyll inte på religioner för varje sak du ser.

 

Nu vet iallafall att du tycker att stölder är okej. Jag tycker det är bra att dom straffar dom som snor genom att skära av dom handen då kanske dom inte snor mer. Men att dom kör över ett barns hand är inte rätt enligt Islam.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...