💬
Logga in
Fuska.se

Leveling

4 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

hej alla wow lirare! Jag kna hjälpa dig lvla! :D Helst horde dock fast alliance går oxå bra :P Det här är INTE "scamming" jag kommer att lvla lite grann. Jag lvlar snabbast me hunters då jag haft 2st 70 :P PMa mig ditt användar namn och lösen och önskad lvl :P Som sagt, det är INGET försök till scamming! Jag har inte eran SQ och SA så det e omöjligt att ja kan hacka erat account.

P.S Jag lvlar bara chars över lvl 30 för jag hatar the barrens och westfall o de ställena.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

hej alla wow lirare! Jag kna hjälpa dig lvla! :D Helst horde dock fast alliance går oxå bra :P Det här är INTE "scamming" jag kommer att lvla lite grann. Jag lvlar snabbast me hunters då jag haft 2st 70 :P PMa mig ditt användar namn och lösen och önskad lvl :P Som sagt, det är INGET försök till scamming! Jag har inte eran SQ och SA så det e omöjligt att ja kan hacka erat account.

P.S Jag lvlar bara chars över lvl 30 för jag hatar the barrens och westfall o de ställena.

Hmm låter lite mysko.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Om ni vill ha kontakt med mig så adda msn : *borttaget*

Senast ändrad:

Samtidigt kan jag ju passa på att säga att jag kan ge 10 000kr till er, pma mig bara ert bank kort/VISA kod , jag scammr er inte

^joke

tro inte på honom

Nivå 9 · Veteranfuskare

Scam, låser.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.