Hoppa till innehåll

Problem Med Skärmen?


Gurragu
 Dela

Rekommendera inlägg

ehh ja lite ofT men det händer typ samma sak när jag spelat icytower och ska splea ett spel från blizzard men det blir massatjocka svart/genomskinliga(staving?) som går uppåt över skärmen hela tiden och på WoW så e det så illa att bilden fyttar sig över knapparna så man hittar inte avstängnings knappen. detta försvinner inet fören jag har startat över datan, nån som vet varför och hur jag ska göra så jag inte behöver starta om datan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh ja lite ofT men det händer typ samma sak när jag spelat icytower och ska splea ett spel från blizzard men det blir massatjocka svart/genomskinliga(staving?) som går uppåt över skärmen hela tiden och på WoW så e det så illa att bilden fyttar sig över knapparna så man hittar inte avstängnings knappen. detta försvinner inet fören jag har startat över datan, nån som vet varför och hur jag ska göra så jag inte behöver starta om datan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skriver du två ggr i rad?

Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen

ehh det blec dubbelpost men vet int vaför...

men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skriver du två ggr i rad?

Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen

ehh det blec dubbelpost men vet int vaför...

men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3...

 

Vadå inget fel på skärmen? Låter precis som att du säger: Att ha streck över hela skärmen är helt normalt. :blink: Du kanske borde kolla din skärm eller grafikkort, eller möjligtvis din hjärna. :rolleyes:

 

;)

 

Att kolla hjärnan var ju på skoj, jag säger detta för jag vill inte bli anmäld. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skriver du två ggr i rad?

Men kolla några av sakerna de sagt, t.ex. skärmen

 

ehh det blec dubbelpost men vet int vaför...

men det e inget fel på skärmen det blir bara så när jag spelar icy tower och slaget om midgård... det är rätt jobbigt när man ska lire wc3...

 

Vadå inget fel på skärmen? Låter precis som att du säger: Att ha streck över hela skärmen är helt normalt. :blink: Du kanske borde kolla din skärm eller grafikkort, eller möjligtvis din hjärna. :rolleyes:

 

;)

 

Att kolla hjärnan var ju på skoj, jag säger detta för jag vill inte bli anmäld. :)

 

jag kan ta ett skämt...

skulle kanske beskirva det som fält istället för streck men dom flimrar över skärmen men om man prt scr så ser man inte dom.... och detta händer bara när jag har spelar icy tower eller slaget om midgård och bara på blizzard spel.... så det kan inte vara nått med skärmen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...