Jag undrar om det finns något fusk som gör att man kan ha över åtta familjemedlemmar på the sims 2.
Jag vill nämligen ha över åtta på ett par familjer. :P Hoppas det finns ett sådant fusk. ;)
Jag undrar om det finns något fusk som gör att man kan ha över åtta familjemedlemmar på the sims 2.
Jag vill nämligen ha över åtta på ett par familjer. :P Hoppas det finns ett sådant fusk. ;)
Tror inte det går. och det hade bara blivit sjukt kaotiskt om det gick..
Det finns ett hack som man kan ladda ner. Kommer dock inte ihåg vars ifrån, men kolla på modthesims2.com
Har typ hört att om du får en bebis när det redan är 8 st. familjemedlemmar blir den till ett sorts spöke.
Har hittat fusket. ;) Nu har jag 16 familjemedlemmar. Hihi... Det är jättesvårt att hålla reda på alla, men jag använder maxmotives ganska mkt. ;P
Fattar at de e jobbigt, jag håller knapt reda på 8 xD
Man kan väl födda mer än åtta barn när man spelar?
Hur får man mer än 8 familjemedlemmar?
Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror man skulle skriva in fusket
AddneighbortoFamilycheat on håll inne shift och klicka på simmen som du vill ska tillhöra familjen, och klicka sedan på Add sim to family . om man vill stänga av fusket(personerna man lagt till försvinner nog då, har inte testat!) AddneighbortoFamilycheat off
Ska testa det. Men det går inte nu. Är i Bollnäs och har glömt spelet hemma... i Kalix i Norrbotten...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in