beckham Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 skulle behöva hjälp med GTA san andreas. jag börjar ett nytt spel och gör ett par uppdrag så man kommer in i safehouset och går in o sparar. det kommer fram att det gick bra att spara men sedan när jag ska ladda spelet igen så står det save game corrupteed och när jag trycker på det står det : load failed , there was a error while loading the current game. Please check your savegame directory and try again. vad ska jag göra kan jag inte spela detta spelet eller vad? tack på förhand=)
beckham Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Juni 2008 snälla kommigen hjälp mig jag letar hela tiden men hittar inget :(
ShigeruMiyamot Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Skrivet 21 Juni 2008 vet faktsikt inte vad som är felet, men jag minns att när jag spelade san andreas på pc så blev det ofta så att det jag hade sparat raderades mysktiskt. Så jag slutade spela när jag efter så många nystartade spel kom till andra staden och allt raderades... men jag kan tyyvärr inte hjälpa dej :(
Apex Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Skrivet 21 Juni 2008 snälla kommigen hjälp mig jag letar hela tiden men hittar inget :(Kan du skicka en bild hur det ser ut?
Rekommendera inlägg