Hoppa till innehåll

Mage Outfit/kläder


ELF

Rekommendera inlägg

Jag har börjar inse hur mycket fel jag har gjort när jag har tränat magic. Jag har ex. märkt vilken stor skillnad det är att inte använda armour. Man träffar ganska så mycket lättare då. Men nu har jag skaffat armour som inte förstör magic så mycket, men ändå ger defence.

Jag undrar om det finns något bättre än det jag använder här under? Min defence ligger på 60, så det gör inget om kläderna ger lägre defence, bara dom ger mer magic attack.

 

Wizard hat

Cape

Amulet of magic

Studded body (Sänker magic attack med 4 points)

Leather chaps

Leather gloves

Leather boots

Och någon av stavarna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Oj, skrev jag inte det...

Min mage lvl är 57. Kanske skulle säga att jag just nu är non-member, men kanske bli member över sommaren.

Vad är det där mystic du snackar om? Har hört det men kan inte komma på vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag andväder Magic har jag:

Mystic Hat(blue/white)

Mystic robe top(blue/white)

Rune plate legs

Rune Kite shield

Mystic shoes (blue/white)

Blue d'hide vambs

Obby cape

Amulet of Glory

Mystic Air staff

Denna blandningen ger bra def i allt och hyfsat bra Magic attack

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är ju i stort sett bara member saker.

Plate legs och kite shield sänker din magic attack. Istället för platelegs så kan du använda Leather chaps som jag gör. Det ger ju lägre defence. Men det sänker inte magic attack.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju i stort sett bara member saker.

Plate legs och kite shield sänker din magic attack. Istället för platelegs så kan du använda Leather chaps som jag gör. Det ger ju lägre defence. Men det sänker inte magic attack.

Mm jag vet men du skrev att du skulle bli member...

Kite shield och Platelegsen sänker min magi men jag får ändå 60-80 i det men andvänder blue d'hide chaps när jag pkar för då får jag mer magic def och mer range def

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, skrev jag inte det...

Min mage lvl är 57. Kanske skulle säga att jag just nu är non-member, men kanske bli member över sommaren.

Vad är det där mystic du snackar om? Har hört det men kan inte komma på vad det är.

Det är det Elvemage alltid använder i sina PK vids.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, skrev jag inte det...

Min mage lvl är 57. Kanske skulle säga att jag just nu är non-member, men kanske bli member över sommaren.

Vad är det där mystic du snackar om? Har hört det men kan inte komma på vad det är.

Det är det Elvemage alltid använder i sina PK vids.

 

Ok, tack. Då vet jag exakt vad det är för outfit. Har ofta sett andra springa omkring med det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, skrev jag inte det...

Min mage lvl är 57. Kanske skulle säga att jag just nu är non-member, men kanske bli member över sommaren.

Vad är det där mystic du snackar om? Har hört det men kan inte komma på vad det är.

Det är det Elvemage alltid använder i sina PK vids.

 

Ok, tack. Då vet jag exakt vad det är för outfit. Har ofta sett andra springa omkring med det.

 

Men om du ska bli member så ska du skaffa infinity armour. Sen tränar du upp till lvl 65 och köper Third age mage armour. Och nu när du är F2P så ska du inte träna mage, det finns ingen bra armour till det. Så vänta tills du blir member då börjar du med mage.

 

Infinity= Magic lvl 50 och 25 defence. Alltså kan du ha det.

Third age armour=Magic lvl 65 och 30 defence.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj, skrev jag inte det...

Min mage lvl är 57. Kanske skulle säga att jag just nu är non-member, men kanske bli member över sommaren.

Vad är det där mystic du snackar om? Har hört det men kan inte komma på vad det är.

Det är det Elvemage alltid använder i sina PK vids.

Ok, tack. Då vet jag exakt vad det är för outfit. Har ofta sett andra springa omkring med det.

 

Men om du ska bli member så ska du skaffa infinity armour. Sen tränar du upp till lvl 65 och köper Third age mage armour. Och nu när du är F2P så ska du inte träna mage, det finns ingen bra armour till det. Så vänta tills du blir member då börjar du med mage.

 

Infinity= Magic lvl 50 och 25 defence. Alltså kan du ha det.

Third age armour=Magic lvl 65 och 30 defence.

 

Bra armor men det blir ju jävligt dyrt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...