Hoppa till innehåll

Förslag På Funktioner Samt Feedback På Ändringar På Fuska.se


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker dock farande att trådar som debatt faktiskt behöver ligga i ett eget subforum av den anledningen att trådarna trillar ner många sidor och glöms bort aldeles för snabbt...tanken är att när man debatterar ska man tänka efter ch ha något bevis att bygga sina teorier tankar på. Det blir mycket svårare jobbigare och mycket tråkigare när man måste leta efter trådarna hela tiden.

 

Soad_token

/agree

 

Lägg till en TF2 Server bland Spelservrarna. ;)
/indeed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Debattforumet försvann då diskussionerna kan föras i allmänt lika gärna. Detta då antalet "övriga"-forum skall minskas. Vill man delta i en "debatt"-tråd så kan man prenumerera på den ifall man tycker det är jobbigt att det är många trådar i allmänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alla sub-forum i Allmänt då? Ska de stanna kvar? Ser bara rörigt ut att ha så många sub-forum.

Beroende på hur allt kommer se ut när allt är klart så är inget slutgiltigt beslut taget. I mån av plats så kommer de att flyttas tillbaka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men du admin, detta är ju ett spel forum, varför inte ta bort forumen, Musik, Film, Tv & Media, Skola & Utbildning, Vänner, Relationer & Kärlek. Blanda humor med allmänt. Flytta Habbo hotel, Runescape&tibia till web spel. Ta bort Zelda forumet och om man vill pratar om Zelda så startat men en tråd i det forumet som man spelar det med, exempel spelar man Zelda på..Ja ps så gör man en tråd i det forumet. Likadant med GTA forumet. King hearts & KH2 också likadant. The Sims forumet och likadant.

Det jag har menar är att om man vill ta upp en sak om; Zelda, GTA, KH och Sims, då gör man en tråd i det forumet man har spelet till.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med angående spelforumen. sen tycker jag att debatt forumet kan få återgå och itsället slänga in alla subforum i allmänt till just bar allmänt. för i allmänt sker lite halvspamande inlägg, och dessa vill man absolut inte ha i en seriös debatt. det finns tillräckligt mycket smygspam över allt ändå än att man måste förstöra debatt trådarna också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet är då att ett spel kan ha helt olika innehåll beroende på vilken konsoll det är, fast den har samma spelnamn. Så då får man skriva typ: "Hjälp med Spiderman 3 för Playstaton 2", och det är det inte många som kommer göra. Det blir bara: "Hjälp med Spiderman 3", eller kanske bara "Hjälp mig!".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi borde ha forum efter spelgenre istället för konsoler. Då kunde alla spelare diskutera tillsammans, nu blir det bara i flera olika forum. Sen kunde det ha funnits forum för exempelvis Xbox om man vill ta rena Xbox-diskussioner.

 

Actionspel

Rollspel

Sport/Motorspel

Strategispel

Övriga Genrer

 

etc.

Nja, håller inte riktigt med om det. För om man som jag bara har PC så är det inte så roligt att måsta sortera bort 70% av trådarna för att det handlar om någon annan konsoll.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...