Bippen Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, asså jag ska döda alla mörka sidor av alla gubbar och bossar för att komma till gubben med vingar tabuu eller nåt heter han, och har just dödat gröna "orm" pokemon och vet inte vad jag ska göra nu. Redigerat 28 Juni 2008 av Bippen Citera
hyldran0 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Skrivet 28 Juni 2008 Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, jag har vunnit mot pokemon orm liknande grejen och jag vet inte vad jag ska göra nu, snälla hjälp mej :( kan du förklara lite bättre? Citera
Vendetta Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Skrivet 28 Juni 2008 Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, asså jag ska döda alla mörka sidor av alla gubbar och bossar för att komma till gubben med vingar tabuu eller nåt heter han, och har just dödat gröna "orm" pokemon och vet inte vad jag ska göra nu. Om du menar det sista i subspace så ska du döda alla bossar och alla (förutom 2) karaktärer igen. tryck på start ( + ) och kolla vart du inte har gått. Prickar utan streck visar dörrar du inte gått igenom. Det tar tid. Citera
Duali Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, asså jag ska döda alla mörka sidor av alla gubbar och bossar för att komma till gubben med vingar tabuu eller nåt heter han, och har just dödat gröna "orm" pokemon och vet inte vad jag ska göra nu. Om du menar det sista i subspace så ska du döda alla bossar och alla (förutom 2) karaktärer igen. tryck på start ( + ) och kolla vart du inte har gått. Prickar utan streck visar dörrar du inte gått igenom. Det tar tid. Ja jag har precis klarat den nu. Vad ska man göra sen? Citera
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, asså jag ska döda alla mörka sidor av alla gubbar och bossar för att komma till gubben med vingar tabuu eller nåt heter han, och har just dödat gröna "orm" pokemon och vet inte vad jag ska göra nu. Om du menar det sista i subspace så ska du döda alla bossar och alla (förutom 2) karaktärer igen. tryck på start ( + ) och kolla vart du inte har gått. Prickar utan streck visar dörrar du inte gått igenom. Det tar tid. Ja jag har precis klarat den nu. Vad ska man göra sen? Gå till tabuu på kartan.I mitten av det lilla rummet ska du bara trycka upp så kommer du till tabuu. Du måste ha mött alla fiender först! En bild jag hittade med allt: http://i221.photobucket.com/albums/dd294/webber3000/TheSubspaceEmissaryMap.png Citera
mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 asså OMFG -.-...tabbu e helt omöjlig... när har typ gör en atatck så de blir lilla circklar eller nåt flyger mabn som in i h*lvete hur man en gör -.- de går inte döda han hur f*n gjorde ni som klarade han !!!???? Citera
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 asså OMFG -.-...tabbu e helt omöjlig... när har typ gör en atatck så de blir lilla circklar eller nåt flyger mabn som in i h*lvete hur man en gör -.- de går inte döda han hur f*n gjorde ni som klarade han !!!????ta sköld och tryck neråt i takt så fixar du det. jag klara det på andra försöket! =) Citera
0014 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 asså OMFG -.-...tabbu e helt omöjlig... när har typ gör en atatck så de blir lilla circklar eller nåt flyger mabn som in i h*lvete hur man en gör -.- de går inte döda han hur f*n gjorde ni som klarade han !!!????ta sköld och tryck neråt i takt så fixar du det. jag klara det på andra försöket! =) Jag tycker att det var enklare att bara rulla åt sidan när varje puls kom :> Citera
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Tja, jag behöver hjälp från någon som har klarat mazen, asså jag ska döda alla mörka sidor av alla gubbar och bossar för att komma till gubben med vingar tabuu eller nåt heter han, och har just dödat gröna "orm" pokemon och vet inte vad jag ska göra nu. Om du menar det sista i subspace så ska du döda alla bossar och alla (förutom 2) karaktärer igen. tryck på start ( + ) och kolla vart du inte har gått. Prickar utan streck visar dörrar du inte gått igenom. Det tar tid. Ja jag har precis klarat den nu. Vad ska man göra sen? Gå till tabuu på kartan.I mitten av det lilla rummet ska du bara trycka upp så kommer du till tabuu. Du måste ha mött alla fiender först! En bild jag hittade med allt: http://i221.photobucket.com/albums/dd294/webber3000/TheSubspaceEmissaryMap.png Det har gjort men vad ska man göra efter det? Citera
mariowii Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 aja nu har jag klarat tabu testade 4 gånger i går meh fick damnp XD....i dag klarade jaah de på 2försöket =P Citera
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Jag klarade den på första försöket. Men körde iförsig på easy. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.