ColtColaN Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 tja, jag behöver hjälp på goldeneye rouge agent. Kan nån ett fusk som man aldrig dör på :)?, för jag är så nära på att klara ut spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smiledude Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 kolla i fusk och recensioner :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 kolla i fusk och recensioner :lol: har redan gjort de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 o.O är det ett bond- spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Och vad är det här...? ;) http://www.fuska.se/spel/ps2/golden_eye_-_...gent-s4546.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Problem att klara något för att du dör nästan hela tiden? Jag har en riktigt bra lösning för dig, när du har riktigt lite liv Pausa spelet och tryck in förljande kod: R1, R1, R2, L2, R2, R1, L1, R2 här är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg